Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Samboer fridde for et par mnd siden og jeg fikk en ring som virkelig ikke er min stil. Den var ganske stor(med tre lag foran) og masse små stener i hvitt gull. Jeg klager absolutt ikke på at den ikke var fin nok men jeg syntes den var alt for mye. Hadde jeg kunnet bestemme ville jeg hatt en tynn enkel ring med kun en sten på. Egentlig overrasket over at han kunne kjøpe en så stor ring når han vet jeg ikke liker å gå med ringer. Skulle nesten tro han skjønte at en enkel ring var bedre. Ringen er så stor og tykk og at får nesten klaus av å gå med den. Problemet er at samboer er typen til å virkelig ta dette personlig så jeg vet ikke om jeg tør å si det. Det beste et vel på bite det i seg? Noen andre her som har byttet forlovelsesringen? Anonymous poster hash: 1206f...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Stakkars deg! Anonymous poster hash: ad3f2...a60
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Hadde bitt det i meg. Dere skal vel forhåpentligvis gifte dere om ikke alt for lenge og da kan du bytte den ut. Anonymous poster hash: 82ab8...3e1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Jeg hadde nok brukt den som smykke. Da er den i bruk, men ikke som en ring som dekker fingeren helt Anonymous poster hash: f22ee...660
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Bruk den som smykke ja. Si du er redd for å miste den Anonymous poster hash: 2c756...878
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Går det an å si at den er nydelig, men så stor at den er upraktisk, at du er redd for å ødelegge den, og at det derfor er bedre med en enkel en, hvor steinen sitter lavere i ringen? håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 94201...e72
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Du går med den det ene året nå når dere er forlovet og så tar du den av og legger den i smykkeskrinet etterpå. Ta den på hvert år når dere feirer bryllupsdagen. Forklar at du ikke går med den oftere fordi den er upraktisk i det daglige. Det trenger ikke være noe mer drama enn det. Anonymous poster hash: e4d3a...636
Elisun Skrevet 24. juli 2016 #8 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har det litt Som deg!! Fikk en "tykk" ring med tre diamanter på.. Jeg har alltid sett for meg en smal ring med en diamantsten på 👍🏻😊 men men, den gAng ei... Jeg har nå bAre godtatt den jeg da. Gift på 6 året i år så har hatt ringen noen år. Men bruker den ikke nå da. Da fingrene mine har lagt på seg 😂🙈 kanskje du rett og slett må legge på deg .... 😂
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har det litt Som deg!! Fikk en "tykk" ring med tre diamanter på.. Jeg har alltid sett for meg en smal ring med en diamantsten på 👍🏻😊 men men, den gAng ei... Jeg har nå bAre godtatt den jeg da. Gift på 6 året i år så har hatt ringen noen år. Men bruker den ikke nå da. Da fingrene mine har lagt på seg 😂🙈 kanskje du rett og slett må legge på deg .... 😂 Haha ja jeg er gravid nå så jeg unnskylder meg med at jeg har blitt så hoven i hendene at jeg ikke tør å ta den på. Så den står pent i etuiet sitt i det daglige. Huff føler meg så slem men ringen er virkelig ikke meg. Synes ikke den kler hånden min heller...jaja... H.i Anonymous poster hash: 1206f...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #10 Skrevet 24. juli 2016 Hadde bitt det i meg. Dere skal vel forhåpentligvis gifte dere om ikke alt for lenge og da kan du bytte den ut. Anonymous poster hash: 82ab8...3e1 Ja om 2 år så bør vel klare å holde ut 😁 H.i Anonymous poster hash: 1206f...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Du går med den det ene året nå når dere er forlovet og så tar du den av og legger den i smykkeskrinet etterpå. Ta den på hvert år når dere feirer bryllupsdagen. Forklar at du ikke går med den oftere fordi den er upraktisk i det daglige. Det trenger ikke være noe mer drama enn det. Anonymous poster hash: e4d3a...636 Neida har ikke tenkt til å lage drama. Er bare det at han spør hver dag om hvorfor jeg ikke har tatt på ringen. H.i Anonymous poster hash: 1206f...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 Hvis jeg elsket mannen, ville jeg faktisk ikke sett noen annen utvei enn å bite det i meg og gå med ringen. Dere som sier hun kun trenger å bruke den frem til bryllupet - hvorfor det? Det er da helt vanlig å bruke begge ringene etter at man er gift! Anonymous poster hash: 6de18...1bf
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Man bruker da forlovelsesring etter man er gift også? Blir jo tullete å la en nydelig ring til flerfoldige tusen ligge ubrukt! Jeg byttet min forlovelsesring jeg. Mannen sa det etter han fridde, at han ikke visste hva jeg likte og han ville jeg skulle ha en som jeg virkelig var fornøyd med siden den (normalt) brukes hver dag. Så vi gikk og byttet den sammen. Anonymous poster hash: 50067...1d6
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Hm, min mann ville synes det var ok om jeg byttet en ring jeg ikke likte, også om det var en forlovelsesring. Han forventer ikke at jeg har samme smak som han og han tar ikke det personlig. Anonymous poster hash: ff24f...8eb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 Tror jeg kunna gått med 2 slike bare han hadde fridd!😅men skjønner "dilemmaet"... Anonymous poster hash: 98e0a...d00
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #16 Skrevet 24. juli 2016 Bilde? Skjønner dilemmaet ditt! Men ble veldig nysgjerrig på hvordan disse ringene dere ikke er fornøyd med ser ut😊 Anonymous poster hash: 5792d...15f
Julie (: Skrevet 24. juli 2016 #17 Skrevet 24. juli 2016 Haha ja jeg er gravid nå så jeg unnskylder meg med at jeg har blitt så hoven i hendene at jeg ikke tør å ta den på. Så den står pent i etuiet sitt i det daglige. Huff føler meg så slem men ringen er virkelig ikke meg. Synes ikke den kler hånden min heller...jaja... H.i Anonymous poster hash: 1206f...d36 Min tidligere fastlege uttalte på første svangerskapskontroll med eldstejenta at man burde ta av ringer tidlig i svangerskapet da man kan hovne opp veldig fort som gravid og det er veldig kjedelig å måtte klippe ringen av. Så gravidkortet kan du trygt kjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå