Gå til innhold

Hvor lang vei har dere til bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det 10 min å kjøre til bhg når yngste starter,eller 40 min å gå. Syntes det er litt kjedelig at det tar så lang tid å gå. Men han har jo fått plass i kommunens beste bhg, så burde jo ikke klage 🙄

Når eldste gikk i bhg, tok det 1 1/2 minutt å gå til bhg. Så er jo stor forskjell.

Anonymous poster hash: 20208...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det en drøy kilometer. Tar ingen tid å kjøre, men kan fort ta mer enn 40 minutter å gå, haha!

Skrevet

50 meter

Anonymous poster hash: a01d3...f6b

Skrevet

Tar 10-20 min å gå med 3 åringen, 2 min å kjøre. Er vel 3-400 meter.

Anonymous poster hash: c81ea...511

Skrevet

En halv kilometer kanskje.

Anonymous poster hash: 08778...e3b

Skrevet

20 meter i luftlinje, 50 meter å gå til porten.

Anonymous poster hash: 7ff27...eff

Skrevet

Minsten begynner i ny bhg til høsten og da tar det tre min å gå. Hadde 8 min å kjøre til den gamle.

Anonymous poster hash: 283ae...83e

Skrevet

4.3 km med bil og 3,4 km når jeg går. Hi

Anonymous poster hash: 20208...fd0

Skrevet

1 min å gå. Vi er nærmeste hus til barnehagen 😂

Skrevet

Har ca 700 m, flytter nå og da blir avstabden 2.5 km. Vurderte å bytte bhg, men unga trives der de er så det ble til at vi lar være.

Anonymous poster hash: 4b84e...583

Skrevet

Omkring 1.8 km. Med treåringen tar det snaut en halvtime å gå.

Anonymous poster hash: e56df...182

Skrevet

40 min i bil...

Anonymous poster hash: 92a32...4f4

Skrevet

5 min å gå med en 3åring.

Anonymous poster hash: e7072...419

Skrevet

600 meter står det på Google maps. Bruker ca 7-8 minutter når jeg går sammen med ungene.

Skrevet

4 km til bhg og skole.

Skrevet

Her blir det 10 min å kjøre til bhg når yngste starter,eller 40 min å gå. Syntes det er litt kjedelig at det tar så lang tid å gå. Men han har jo fått plass i kommunens beste bhg, så burde jo ikke klage 🙄

Når eldste gikk i bhg, tok det 1 1/2 minutt å gå til bhg. Så er jo stor forskjell.

Anonymous poster hash: 20208...fd0 [/quot

5 km til den ene og 30 km til den andre. Ikke prøvd ut hvor lang tid det tar å gå.

Anonymous poster hash: 01c62...65e

Skrevet

2 minutt å kjøre. Vi går ikke til bhg, vi skal jo videre på jobb

Anonymous poster hash: e4141...1dc

Skrevet

Vi hadde 20 minutters kjøring i "feil retning" før. Altså bort fra jobb og hjem. Har heldigvis fått ny plass som ligger på vei til jobb. Nå kan vi parkere bilen.

Kjøpte bil for å kunne levere i barnehagen da vi først fikk plassen. Fordi det tok totalt 4,5 time med buss daglig å levere og hente. Med bil kuttet vi ned til drøye 2 timer.

Nå kan vi benytte oss av kollektiv hele veien. 10 minutter kollektiv til barnehage. Og så 5 minutter videre til jobb. Så vi kutter reisetid mer enn så vi har ca 40 minutter da om du regner med av og påkledning. Hvilket er stor forskjell og vi er strålende fornøyd.

Anonymous poster hash: 75bb4...a61

Skrevet

Det tar like lang tid å kjøre som å gå, noen par min. Men med en unge på slep tar det veldig lang tid å gå, har unge som skal titte på alt på veien, smake og snakke med dyr. Så skjønte raskt at jeg måtte ta sykkelen når vi skulle til barnehagen. All dillingen kan vi ta når vi skal hjem istede.

Anonymous poster hash: d08ef...7c7

Skrevet

50 meter :-)

Anonymous poster hash: c0293...ff6

Skrevet

200 meter :D

Anonymous poster hash: 7acee...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...