Gå til innhold

Hvordan gjør deres unge jenter det med mensen og bading?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på jenter på 12-13 år... Bader de med mensen? Bruker de tampong eller hva gjør de? Er jo kjempefint strandvær nå og trist å være eneste av venninnene som ikke får badet...

Anonymous poster hash: 09fa7...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare gutter selv.

Men jeg badet med tampong de første dagene, og uten noe de dagene med liten blødning. (Lærte da jeg var yngre at man blør lite eller ingenting i vann... Stemmer sikkert ikke, men trodde det da...)

Husk å lære henne, eller hjelpe henne å huske, å skifte tampong etter hvert bad.

Anonymous poster hash: 2447a...587

Skrevet

Jenta mi får ikke inn en tampong.. Hun har prøvd.

Hun bader bare ikke.. Blir med til stranda da.. Styrer musikken, kaster ball, skravler og nyter sola

Anonymous poster hash: 250dd...610

Skrevet

Man kan jo vasse osv. Jeg selv fikk beskjed av min (kanskje naive mor?) at jeg bare kunne legge en bomullsdott i mellom kjønnsleppene... "jeg hadde vel så liten blødning uansett", vel, nei, det hadde jeg slett ikke, så det ble krise... Så jeg tror mitt budskap vil være: om de ikke selv vet at de har veldig små blødinger: ikke bad, med mindre man klarer å bruke tampong. :-) 

Anonymous poster hash: 2b240...315
Skrevet

Min bruker tamponger med innføringshylse.

Skrevet

Jenta mi får ikke inn en tampong.. Hun har prøvd.

Hun bader bare ikke.. Blir med til stranda da.. Styrer musikken, kaster ball, skravler og nyter sola

Anonymous poster hash: 250dd...610

Prøvd tampax med innføringshylse? Jeg klarte ikke ob som tenåring, men tampax mini gikk

Anonymous poster hash: 83709...0d1

Skrevet

OB mini, og foten på doskåla for innføring.

Anonymous poster hash: 26a1a...b13

Skrevet

De to eldst bader ikke og nekter å prøve tampong. De er ikke glade i vannet og de har så idt bestått svømmeopplæringen på skolen (består de ikke den i 2kl får de ekstra undervisning, samme i 4 klasse. Skolen her har ett veldig bra tilbud. Og på ungdomskolen var mensen en god grunn til å ikke ha svømmin)

De minste har alt testet ut tampong, for de nekter å ikke kunne bade når de har muligheten, de har ikke fått mensen engang. Selv badet jeg med tampong og så aldri noe problem med det.

Anonymous poster hash: d658f...81e

Skrevet

De to eldst bader ikke og nekter å prøve tampong. De er ikke glade i vannet og de har så idt bestått svømmeopplæringen på skolen (består de ikke den i 2kl får de ekstra undervisning, samme i 4 klasse. Skolen her har ett veldig bra tilbud. Og på ungdomskolen var mensen en god grunn til å ikke ha svømmin)

De minste har alt testet ut tampong, for de nekter å ikke kunne bade når de har muligheten, de har ikke fått mensen engang. Selv badet jeg med tampong og så aldri noe problem med det.

Unnskyld meg, men har 2.klassingen din testa tamponger?? 😳

Anonymous poster hash: 144a5...ac6

Skrevet

Synes det høres litt spesielt ut at småjenter "prøver" tamponger.

Anonymous poster hash: ac5ce...dab

Skrevet

Unnskyld meg, men har 2.klassingen din testa tamponger?? 😳

Anonymous poster hash: 144a5...ac6

Hvor står det at minste er andreklassing?

Anonymous poster hash: c59be...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...