Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Denne ferien har jeg ikke vært noe sted, fordi jeg ikke orket tanken på å drasse rundt på babyen når hun likevel ikke har noe glede av verken tusenfryd, legoland eller sydentur. Men denne sommeren har godt utrolig tregt, og jeg har bestemt meg for at neste sommer må vi finne på noe for å dele opp ferien litt. Hun vil da være 1,5 år. Hva er det som er gøy å gjøre for en på 1.5 år? Det blir bare meg og henne! Anonymous poster hash: 4c9d7...a45
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Noen nye lekeplasser og tid med mamma er alt hun trenger. Gå tur i fjæra, samle fine skjell i en liten veske og slike ting. Hva med å leie en campinghytte et sted? Vår ferie går til et feriesenter i Sverige i år, til Tanum strand i Grebbestad Anonymous poster hash: f37c5...83b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Noen nye lekeplasser og tid med mamma er alt hun trenger. Gå tur i fjæra, samle fine skjell i en liten veske og slike ting. Hva med å leie en campinghytte et sted? Vår ferie går til et feriesenter i Sverige i år, til Tanum strand i Grebbestad Anonymous poster hash: f37c5...83b Det er sant! Det er vel heller mammaen som holder på å gå på veggen og sliter med å underholde her hjemme det er ikke stort å finne på og "alt" krever en del reisevei. Campinghytte høres toppers ut, vi var selv mye på camping da jeg var barn. Skal sjekke ut litt campingplasser! Anonymous poster hash: 4c9d7...a45
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Camping tror jeg er toppers på en på 1,5 år. Jeg har en på 6 år som aldri har vært på skikkelig camping og han har sååååå lyst! Han har vært i syden mange ganger, byferie med tusenfryd, tivoli og all verdens fornøyelsesparker og dyreparker. Men for ham står altså campingtur høyest på ønskelista:) Ikke undervurder enkle og koselige ferier hvor man bare tilbringer masse tid med mamma! Anonymous poster hash: f7544...42d
Appelsinpiken Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Dra til Hafjell og besøk lilleputthammer og barnas gård
Optatium Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Vi har ei på 1,5 år og i sommer har vi vært på to bygdetun med dyr, noen dager i vannkanten, en seter, små turer med bæremeis, åpen gård, ellers ikke så mye arrangert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå