Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 eg har ftt innviglet AAP og sendte meldekort denne helgen, og fikk nå under meldekort at pengene er klar for beregning, jeg skal egentlig motta 7000 hver 14 dag men jeg får opp brutto beløp p ca kun 5000,- det gjelder begge to meldekort jeg har sendt inn.. er det da etter skattetrekk? jeg vet de trakk 50% for mye i skatt i begynnelsen men jeg har endret skattekort... Er da brutto beløpet summen jeg får utbetalt eller må de trekkes fra skatt også? Anonymous poster hash: 575aa...c4c
Mamma_til_2 Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 eg har ftt innviglet AAP og sendte meldekort denne helgen, og fikk nå under meldekort at pengene er klar for beregning, jeg skal egentlig motta 7000 hver 14 dag men jeg får opp brutto beløp p ca kun 5000,- det gjelder begge to meldekort jeg har sendt inn.. er det da etter skattetrekk? jeg vet de trakk 50% for mye i skatt i begynnelsen men jeg har endret skattekort... Er da brutto beløpet summen jeg får utbetalt eller må de trekkes fra skatt også? Anonymous poster hash: 575aa...c4c Brutto er før skatt og netto er etter skatt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Det står ferdig beregnet brutto beløp: xxxxx da regner jeg med det ikke blir det beløpet jeg får da? Anonymous poster hash: 575aa...c4c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 De trekker skatt av brutto beløp. Så du vil da få mindre enn 5000kr Anonymous poster hash: 5dd1d...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå