Gå til innhold

Serien The affair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skjønner greia med at den er delt opp i feks Noah og Alisons "fortellinger"? Eller det at den er delt opp er greit,men at de fortellingene avviker så mye fra hverandre... jeg skjønner ikke penger og jeg vet ikke hvilken fortelling jeg skal tro på er riktig liksom... noen som vet? Veldig bra serie! Bare føler jeg har gått glipp av et viktig poeng..

Anonymous poster hash: c7fb6...c45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger*poenget

Skrevet

Tror det bare er for at du skal se to sider av samme sak? Og se hvor forskjellige de kan være. Følte litt som deg husker jeg.

Elsker serien og gleder meg til sesong tre!

Anonymous poster hash: da382...956

Skrevet

Ok.. noe i den duren jeg trodde... jeg har det bare med å søke etter en dypere mening 😉 veldig god serie ja 😀

Skrevet

Det er jo rett og slett for å understreke hvor forskjellig din oppfatning og min oppfatning av akkurat samme situasjon kan være.. Jeg synes det er et veldig spennende virkemiddel

Gjest Gul stjerne
Skrevet

For meg var det helt uutholdelig kjedelig å skulle se det samme to ganger, så det ble bare noen episoder.

Skrevet

Jeg kjøper ikke helt konseptet; selv om man ofte husker ting ulikt tenker jeg at det er usannsynlig at ingenting huskes likt (selv om jeg forstår at det er for å skille hans og hennes versjon av historien), bl.a. alltid ulik hårfrisyre/klær. Likevel liker jeg resten av plotet, så jeg velger å overse dette irritasjonsmomentet (og så har jeg en mega crush på Joshua Jackson, det hjelper :legrine:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...