Gå til innhold

7 seter med plass til tvillingvogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går med en sterk mistanke om tvillinger, mye grunnet sterke symptomer dette svangerskapet, HCG verdier og størrelse mage. Trodde det var luft, men den bare vokser og vokser! Enda noen uker til OUL så kan jo hende det bare ligge en der.

Men vi sjekker ut forskjellige biler sånn i tilfelle det faktisk ligger flere enn 1 der! Å med to fra før som bruker bilstol så trenger vi litt plass!

Gjerne 4WD grunnet forholdene her vi bor, 7 seter, god plass bagasjerom og gjerne en som ikke sluker drivstoff! Kom gjerne med tips og anbefalinger 😊 Å den må helst være sterk nok til å dra en campingvogn da vi planlegger å kjøpe det neste sommer!

 

Anonymous poster hash: 6cbbd...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bilen finnes ikke dersom du skal bruke alle syv setene samtidig som du har med tvillingvogn og ikke ønsker en typisk "kassebil".

 

Anonymous poster hash: 7ab24...89a

Skrevet

Den bilen finnes ikke dersom du skal bruke alle syv setene samtidig som du har med tvillingvogn og ikke ønsker en typisk "kassebil".

 

Anonymous poster hash: 7ab24...89a

Var det jeg muligens var redd for, men kassebil, tenker du da multivan og caravelle?

 

 

 

Anonymous poster hash: 6cbbd...b96

Skrevet

Sjekk ut sharan og galaxy

 

Anonymous poster hash: 3f62d...8ad

Skrevet

Vi får inn venlig vogn, og nok bagasje for en 4-5 dagers tur når vi har 6 seter oppslått i vår smax. Med kun 5 seter oppe er det et hav av plass. Tipper storebror Galaxy vil holde for dere.



Anonymous poster hash: 5f308...202
Skrevet

Det må bli caravelle

 

Anonymous poster hash: 1b89e...c69

Skrevet

Var det jeg muligens var redd for, men kassebil, tenker du da multivan og caravelle?

 

 

 

Anonymous poster hash: 6cbbd...b96

Ja, noe i den stilen...

 

 

Anonymous poster hash: 7ab24...89a

Skrevet

Du får ikke oppfylt alle de kravene.

 

 

Anonymous poster hash: 6caec...fa2

Skrevet

Tesla modell X?

 

Anonymous poster hash: 4dfa8...558

Skrevet

Toyota previa. Finnes i 8 seter og 6 seter. Vi får plass til 3 bilstoler på rad nummer to så pleier å skyve den siste rekken helt inntil rekke Nr 2 (kan også tas ut hvis man vil) og da har man giga bagasjerom. Har 2 sykler og barnevogn og diverse inni der :)

Skrevet

Sjekk ut sharan og galaxy

 

Anonymous poster hash: 3f62d...8ad

Vi har nylig sett på disse bilene, og ingen av dem har plass til tvillingvogn hvis alle sju setene er i bruk.

 

 

Anonymous poster hash: 7d14f...6b1

Skrevet (endret)

Tror nok du må opp i carawelle eller multivan ja. Men trenger du 7 seter i bruk?

Kommer jo også an på hva slags tvillingvogn man velger.

Vi har xc90, og med 6 seter i bruk, får vi inn en rimelig stor vogn. Har vi 7 seterbi bruk får vi fortsatt inn en emmaljunga super viking med 2 sittedeler. (bagene kan jo legges omtrent like flat som sittedelen). Men takboks må man nesten ha om man skal ha med seg bagasje til ferie o.l.

3 bakovervendte i baksetet er ingen problem. 3. Seterad er bare godkjent for beltestol.

Vi venter nr 4 nå, så da har vi 3 bakovervendte og 1 i beltestol.

Endret av Appelsinpiken
Skrevet

Litt på siden, men hvis du har sterk mistanke om tvillinger bør du ikke vente til OUL med ultralyd! Det er lettere å se på morkakene tidligere i svangerskapet, og dette har stor betydning for oppfølgingen av svangerskapet (enegget/toegget). Bil er da virkelig ikke viktig, det kan dere ta når det eventuelt blir bekreftet at det er to!

 

Anonymous poster hash: 7d14f...6b1

Skrevet

Toyota previa. Finnes i 8 seter og 6 seter. Vi får plass til 3 bilstoler på rad nummer to så pleier å skyve den siste rekken helt inntil rekke Nr 2 (kan også tas ut hvis man vil) og da har man giga bagasjerom. Har 2 sykler og barnevogn og diverse inni der :)

Med Previa må man kjøpe minst ti år gammel bil.

 

Anonymous poster hash: 7ab24...89a

Skrevet

Syntes dere burdte bestille dere en ul for å sjekke om det virkelig er tvillinger før dere tenker på tvillingvogn og bil. Er lurt med oppfølging.

 

På en annen side trenger det ikke være tvillinger. Har selv hatt ekstremt høyt hcg nivå, på nivå med trillinger faktisk. Men var bare en der inne. Og som flergangsgravid kommer og magen ofte veldig fort. Skulle nesten tro jeg hadde tvillinger med nr 2. Magen var stor!

 

Be i det minste legen lytte om det er flere enn en fosterlyd.

 

Anonymous poster hash: bf5ba...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...