Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 søskenbarnet mitt har en jentunge på 7 år som er umåtelig frekk og ufordragelig. Snakker stygt til andre voksne og alt skal dreie seg om henne. Flere ser det . Faren til dette barnet duller noe sinnsykt og unnskylder all oppførsel. Mor prøver i blant å sette ned foten, men da protesterer far. Ville du bedt dem starte å oppdra ungen eller bare unngått dem !? Vi er mye sammen og det hadde vært trist å måtte slutte med det. Men hun styrer hele verden rundt seg og de lar det skje . Anonymous poster hash: 1f7f8...d02
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Jeg hadde nok kuttet ned og eventuelt ikke vært sammen med de om de hadde med ungen. Anonymous poster hash: f54e3...a5a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Slik jeg ser det har dere to valg - gjøre som nr. to sier, kutte gradvis kontakten, eller si fra. Om dere sier fra risikerer dere at det blir tatt ille opp og kontakten blir dårlig - samme resultat som om dere gradvis kutter kontakten. Eller det kan være at den ekstra støtten er akkurat det ditt søskenbarn trenger for å få styrke til å stå opp mot mannen som skjemmer bort datteren. Jeg hadde gått for å snakke med dem. Ville tenkt meg nøye om hvordan jeg skulle legge det frem. Jenta i seg selv er jo ikke ufordragelig, men pga. manglende grensesetting så blir hun dessverre ufordragelig for de rundt henne. Jeg ville fortalt hvordan oppførselen hennes blir oppfattet, og sagt at det er synd at en så flott jente skal bli sett på sånn når det tross alt ikke er så vanskelig å snu henne, sette grenser og lære henne å oppføre seg med normal høflighet. Å ikke kunne følge normale høflige regler for vanlig sosial omgang er jo et sosialt handikap for jenta, så jeg synes du skal være modig nok til å si fra, Hi. Anonymous poster hash: c75fb...9c9
Brennheite Badeand Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Snakker hun stygt til andre i ditt tilhør og foreldrene ikke tar grep, så gjør det selv! Jenta får seg garantert en vekker av å få tilsnakk av deg, når foreldrene sier noe har det tydeligvis null effekt - hvis de i det hele tatt sier noe. Mulig faren blir drit fornærmet på deg der og da, men den sjansen hadde jeg vært villig til å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå