Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Mannen og meg har vært sammen i mange år, og jeg føler vårt forhold består av å være foreldre til ungene. Kjærestedelen er så og si forsvunnet og vi snakker bare om ungene og praktiske ting. Vi har lite sex, da jeg ikke tenner på mannens nylige overvekt og han sikkert ikke tenner på meg heller mer. Vi har sjeldent mulighet til barnevakt, så er mye hjemme og gjør ting hver for oss etter ungene er lagt. Vi har nettopp sett en film og når den var ferdig gikk han rett på dataen og jeg gikk rett på ipaden, istedenfor at vi er sammen. Det ekstra triste er at jeg er fornøyd med det, for vi har ikke noe å snakke sammen om likevel, men jeg har ikke lyst å ha det slik resten av livet Tenkte å bestille time på familievernkontoret ( er det rett sted?), men har dere noen tips for å bli kjærester igjen? Anonymous poster hash: 3d353...cf5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Du må i alle fall gjøre noen bevisste valg om å snu tankene dine! Er det så galt om mannen er litt overvektig? Hadde du trodd han skulle forbli evig ung? Tenkte du å bøi gammel sammen med en He-Man-figur..? Man bør tenke nøye igjennom en del ting, f eks: Er virkelig kjedsomhet og "mangel på forelskelse" grunn god nok til å ødelegge en familie...? Anonymous poster hash: ebcdb...756
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Hvem snakker om å ødelegge en familie?? Jeg elsker han og vil aldri gå fra han, men vil gjerne være kjærester igjen og få tilbake gnisten i forholdet Anonymous poster hash: 3d353...cf5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Hvem snakker om å ødelegge en familie?? Jeg elsker han og vil aldri gå fra han, men vil gjerne være kjærester igjen og få tilbake gnisten i forholdet Anonymous poster hash: 3d353...cf5 Det er vel ikke akkurat familievernkontorets oppgave, da? Anonymous poster hash: ebcdb...756
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Det er vel ikke akkurat familievernkontorets oppgave, da? Anonymous poster hash: ebcdb...756 Her har Familievernkontoret parrådgivning, rådgiving for nye foreldre, sinnemestringskurs, mekling, støttegrupper for de som har fått barn med spesielle behov, så ja, her går en til Familievernkontoret Anonymous poster hash: 3d353...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå