Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Etter å ha vært gift i 12 år og sammen i 19 år, så er jo ting blitt rutine, og vi har ikke ofte sex lenger. Må jo innrømme at jeg noen ganger fantaserer om en annen mann, at det kunne vært spennende å teste moe annet. Jeg kommer ikke til å gjøre det, men er det ikke normalt å ha litt egne, private fantasier eller regner dere det som utroskap? Anonymous poster hash: 81adb...820
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Tanker som utroskap? Man kan ikke akkurat noe for hva man tenker... Her fantaserer jeg ofte om andre menn, vil si daglig. mannen har bedrevet sexnekt og totalt fravær av nærhet i en god stund, og jeg har jo mine behov. Men kommer aldri til å være utro så lenge jeg fortsatt er gift med min mann. Anonymous poster hash: 0653c...90c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Mener du under selve akten, som i: late som man har sex med en annen? Eller mener du når man onanerer? Anonymous poster hash: d5db5...d5b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Fantaserer ofte om en annen mann. Anonymous poster hash: 81b49...a0b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Hi her. Mener vel begge deler, både under akten og ved onanering. Anonymous poster hash: 81adb...820
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Fantaserer ofte om en annen mann for tiden. Er i et godt forhold med en mann jeg er glad i. Men den siste tiden har jeg fått myyyye oppmerksomhet fra en mann som virker veldig spennende...... Jeg vet han er veldig godt utstyrt, og kjenner jeg er nysgjerrig på hvordan han er i senga. Kommer aldri til å være utro, men han tenner meg noe vannvittig. Har vært i forhold i mange år nå, så er lenge siden jeg har kjent på dette voldsomme begjæret. deilig å kjenne på følelsen av å være attraktiv iallefall. For jeg vet han veldig gjerne vil ha meg om han får lov..... Anonymous poster hash: 9db65...ced
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Hi her. Ja, er det jeg også tenker, hadde vært deilig å kjenne på det vannvittige begjæret som er der da en er nyforelsket. Jeg er også veldig glad i mannen min, men ting er blitt traust og kjedelig... Anonymous poster hash: 81adb...820
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2016 #8 Skrevet 23. juli 2016 Hva er galt med fantasier? Det er ikke det samme som handlinger ...
Ylva og Mathilde Skrevet 23. juli 2016 #10 Skrevet 23. juli 2016 Joda, men mest om damer. Særlig når han er kjip og nekter sex.
Mamma_til_2 Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Jeg hadde en periode jeg hadde de tankene ( samme mann i 17 år) men så fant jeg ut at tankene ikke gjorde meg noe godt for uansett hvor mye jeg fantasere om ting så var sexen den samme med samme mann, så jeg åpnet meg litt ( er sjenert når det kommer til sex prat) og det en egen førte til det andre og nå er sexen fantastisk og fantasiene de trenger jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 Ganske sikker på at alle damer og menn i blant drømmer om sex med en annen selv om de aldri kommer til å være utro Noen vil jo nekte for at de gjør det men det vil jo skje før el siden. Anonymous poster hash: 314d4...911
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Fantaserer om min egen mann. Og den nakne rompa til Jean Claude van Damme. Anonymous poster hash: 26ec9...e2e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Fantaserer om en jeg har god kjemi med på jobb, er nok bare betatt, og han et nok ikke så amazing som jeg tror. Gjør ingenting med det. Elsker min samboer og vil ikke ødelegge noe. Er det ikke naturlig å føle slik innimellom? Kan man unngå det når man har et langt liv sammen? Anonymous poster hash: 2e835...cea
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 Når jeg er kåt og alene, tenker jeg på mannen og en eller annen seksuell episode Ingen har noen gang klart å spinne hodet mitt så mye som han, så han er mer enn nok for meg Anonymous poster hash: bab11...bca
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #16 Skrevet 24. juli 2016 Det hender jeg fantaserer/tenker tilbake på sex jeg har hatt med ekser. Er veldig glad i min mann, vi har det veldig fint på mange områder og jeg skal ingen steder. Men jeg må innrømme at jeg har et par ekser som tente meg mye mer, var mye flinkere til å kjæle, kose og sette meg i stemning, som jeg rett og slett var mer samstemt med på det seksuelle. Men det var andre aspekter ved forholdet/andre omstendigheter som gjorde at det ikke funka. Hender jeg kjenner på en sorg i forhold til å aldri skulle føle en sånn seksuell samstemthet igjen. Anonymous poster hash: 3de5f...3e5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #17 Skrevet 24. juli 2016 Ja. Både når det gjelder sex, og også mange andre ting i hverdagen. Anonymous poster hash: 435f4...6a3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #18 Skrevet 24. juli 2016 Jepp det gjør jeg ofte. Om forelesere eller andre i litt "dominerende" yrker 😆😆😆 Anonymous poster hash: d3c7e...919
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #19 Skrevet 24. juli 2016 Jepp det gjør jeg ofte. Om forelesere eller andre i litt "dominerende" yrker 😆😆😆 Anonymous poster hash: d3c7e...919 Haha, jeg leste først at du syns forelesere var et dominant yrke 😝 Anonymous poster hash: 451c3...ba0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #20 Skrevet 24. juli 2016 Jeg fantaserer ofte om å ha mange menn på en gang. Mens mannen min tar bilder av det. Han elsker også det. Så det gjør vi av og til Anonymous poster hash: 451c3...ba0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #21 Skrevet 24. juli 2016 Jeg fantaserer noen ganger om en dame jeg kjenner. Og jeg drømmer (om natten!) om alt fra kolleger og bekjente til kjendiser. Jeg og mannen har ikke verdens beste sexliv. Jeg tenner egentlig ikke så mye på ham. Anonymous poster hash: a88af...36c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #22 Skrevet 24. juli 2016 Jeg må le litt av meg selv,men noen ganger hvis jeg sliter med å sovne,så kan jeg fantasere om en annen mann (skuespiller) også kommer mannen min og redder meg haha. 🙈 Anonymous poster hash: 654b4...bac
pifi med tre nurk Skrevet 24. juli 2016 #23 Skrevet 24. juli 2016 Jeg var ikke god på å fantasere i det hele tatt før, men klarer det nå, ikke så mye sammen med mannen, mest alene, og det gjør hele opplevelsen bedre! Det er helt naturlig å fantasere og de som mener det er utroskap har ikke skjønt noenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå