Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Foreldrene mine er medlåntakere på mitt boliglån for at jeg skulle få lån i det hele tatt, på hele summen. Hvis jeg får en verdivurdering på 1 mill mer enn lånesummen, kan jeg da løse de ut eller hvordan fungerer dette i forhold til kausjonist feks? Anonymous poster hash: bdd5a...e94
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Foreldrene mine er medlåntakere på mitt boliglån for at jeg skulle få lån i det hele tatt, på hele summen. Hvis jeg får en verdivurdering på 1 mill mer enn lånesummen, kan jeg da løse de ut eller hvordan fungerer dette i forhold til kausjonist feks? Anonymous poster hash: bdd5a...e94 Hei!Kausjonisten løses alltid ut først iflg min bank. Vil tro en mill over lånesum vil frita kausjonisten. Anonymous poster hash: 2e8a6...a6a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Ja, om du nå har nok egenkapital i boligen og nok inntekt til å betjene lånet kan du refinansiere og få de ut av din privatøkonomi. Vi gjorde det samme. Veldig glad for at svigerfar stilte når vi trengte han som sikkerhet, men så fort vi kunne fjernet vi navnet hans fra våre papirer Anonymous poster hash: 9e260...891
vannmann73 Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Tusen takk for svar! Men må jeg samtidig vise til en bedre inntekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå