Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Hva gjør man da? Dere som har opplevd mobbing på skolen, hvordan takler dere det nå i hverdagen? Jeg føler at jeg har skylden for å gjøre det verre for meg nå som voksen. Har tatt avstand fra alt og alle. Jeg holder avstand fra andre mennesker og er ikke flink til å ta initiativ til å bli kjent med noen nye. Har tenkt en del på å ta meg en tur til DPS, men vet ikke helt om det kan hjelpe meg med noe. Noen som har erfaring/anbefalinger? Anonymous poster hash: dfe5d...660
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Terapi er nok lurt ja. Kanskje langvarig også...siden mobbing endrer grunnleggende menneskesyn. Anonymous poster hash: ca447...797
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Ja, det som skjedde i Munch igår åpnet faktisk øynene mine. Det er virkelig en skadelig greie som lærere må seriøst begynne å ta på alvor. Jeg ble slått mens læreren ser på to ganger. At det går an å være så naiv. Anonymous poster hash: dfe5d...660
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Hi over¨¨^^^^ Anonymous poster hash: dfe5d...660
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Ja, jeg ble mobbet. Men hva er det du anonyme over her mener med at mobbing endrer grunnleggende menneskesyn.? Er vi farlige fordi vi har vært mobbeofre? Og kan noen forklare meg sammenhengen med å bli mobba og å gjøre det han idioten gjorde i går? Utspekulert jævel som brukte falsk Facebook konto for å lure tilfeldige ungdommer til kafeen. For så å plaffe de ned. Hadde skjønt det hvis han tok hevn mot sine mobbere, men dette blir bare for dumt. Blir så sinna. Ja, jeg ble som sagt mobba, men har et godt liv som voksen. Savner barndomsvenner som andre har, men har mann, jobb og fire barn. Blir sett på som en sosial og hyggelig person, håper jeg. Prøver å unngå kontakt med de verste mobberne, noe som ikke er så vanskelig da flere av dem er døde (tøft nabolag). Nei, når jeg ser på livet mitt i dag ser jeg at jeg kom godt utav det tross taperne fra skolen. Ihvertfall sammenligna med dem.... Greit at du ble mobba, men ikke la det ødelegge livet ditt da. Da vinner jo mobberne. Syns generelt folk som har opplevd kjipe ting bør unngå offerrollen... Anonymous poster hash: 1895c...9f6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Mobbeoffere blir ifte, kanskje naturlig nok, mer mistenksomme ovenfor andre mennesker. Ikke nødvendigvis farligere, det skrev jeg ingenting om. Mange har en tendens til å tolke ting i verste mening.. Anonymous poster hash: ca447...797
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Mobbeoffere blir ifte, kanskje naturlig nok, mer mistenksomme ovenfor andre mennesker. Ikke nødvendigvis farligere, det skrev jeg ingenting om. Mange har en tendens til å tolke ting i verste mening.. Anonymous poster hash: ca447...797 Støtter det du sier om at mobbeofre ofte blir veldig mistenksomme ovenfor andre mennesker. Jeg er blitt sånn og stoler sjelden på at folk jeg treffer er oppriktige. Jeg tror alle er like falske som de jeg ble mobbet av. Jeg tror også at jeg er mindre verdt enn andre mennesker. Jeg hevder sjelden min rett, jeg synes ikke jeg har noe å by på i livet så holder meg mye alene. Jepp, thats my life 😞 Anonymous poster hash: dd144...af4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Huff da jeg føler virkelig med dere alle som har opplevd det på lik linje som meg. Du med innlegget rett over her. Akkurat sånn er jeg også i hverdagen. Synes det er utrolig dumt når man er alene med barn og skal være slik forelder. Blir ofte veldig usikker på hva jeg kan gjøre når gutten min kommer hjem og forteller meg om ting som har hent han på skolen. Blir helt tom og klarer ikke å komme med noen nyttige ord eller forslag. Jeg husker en gang hvor en dame kom å hysjet han bort fra en vuggeleke. Ungen var helt gul i ansiktet den dagen og kom bort til meg for å få trøst. Jeg trøstet han, men angrer fortsatt på at jeg ikke gikk bort til den kjerringa og fikk lært henne ordentlig folkeskikk. Jeg lurer bare på om psykologer virkelig kan hjelpe folk ut av slike problemer? HI Anonymous poster hash: dfe5d...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå