Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Noen som har erfaring med dette? Bur i bil, eller bur på dekk? Får man se til hundene i bilen, tenker Sandefjord-Strømstad :-) Anonymous poster hash: 932a3...716
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Vi har kun hatt hundene med opp i hunderommet på dekk. Fungerer veldig greit. Det er ikke mulig med tilsyn på dekk under denne overfarten, så for oss er det ikke aktuelt å ha hunden i bil. Husk pass, chip og revens lille bendelorm. Anonymous poster hash: be165...af7 Anonymous poster hash: be165...af7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Du får ikke se til dem i bilen underveis, bildekket er låst under hele overfarten. Min mamma lar sine hunder være i bilen på den fergen, setter vann inn til dem og har vinduene på gløtt. De står jo i skygge og bilen er avkjølt av aircondition når de parkerer så bilen blir ikke varm. Hennes hunder blir stresset på hunderommet, men ligger fint og sover i bilen. Anonymous poster hash: c7526...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå