Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Hei, jeg mottar penger fra statens pensjonskasse pga sykdom. pengene utbetales via nav. denne mnd kan jeg ikke se å ha mottatt noen penger. men så har jeg litt svikt i både hukommelse og annet, masete ferietid gjør meg værre.... så istedenfor og IGJEN "drite på leggen" ovenfor nav: er det flere som ikke har fått denne pensjonen denne mnd? kommer den kanskje vanligvis senere (jeg mener den pleier å komme 20.)? kanskje har vi fått noen informasjon vedr dette som jeg ikke er klar over??? Jeg mistet forresten jobben min for noen mnd siden. kan det ha blitt noen endringer pga det kanskje? men først nå? kan ikke huske å ha mottatt noen informasjon... Jeg vet, sorry! det er helt jævlig å være så fjern Anonymous poster hash: 4d7c6...5b8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Logg inn på nav.no og se på dine utbetalinger, ring nav på mandag. Vi vet ingenting om dine utbetalinger så er umulig for oss å vite om nav har stoppet dine utbetalinger. Anonymous poster hash: d9b36...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå