Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 På besøk hos familie. Skal jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke tenkte på det selv?😂I sommermodus fortsatt jeg. Anonymous poster hash: cd2f8...c16
soleia Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Nei bevares. Men vert jo ditt problem å få overbringa gåver, eller betale porto når jula nærmar seg. Eg har det aldri klart så tidleg, men det har kosta meg ein del i porto.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Sikker på at det ikke var juligaver? 😂 Anonymous poster hash: 9ea08...a4f
Gjest Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Innlegg slettet grunnet dobbeltpost! Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Jeg liker å starte tidlig med julegavene, men lager gjerne en plan litt tidlig. Å handle julegaver er en del av førjulstiden, blir bare helt feil å gjøre det om sommeren! Selvsagt kan man kjøpe hvis man er et spesielt sted eller finner noe genialt, men ikke bare for å gjøre det! Anonymous poster hash: a4fee...74c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Vi sender med posten. Er ikke mer gnien enn at vi spanderer på dem det😄 Hi Anonymous poster hash: cd2f8...c16
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Snakket nettopp med ei som har fått julegavene fra en slektning nå. Hun hadde fått de på sommeren i fjor også, og da hadde hun et svare strev med å huske hvor hun hadde lagt de når jula kom..... Greit å kjøpe julegavene så tidlig, men syns jo man kan vente til nærmere jul med å gi dem fra seg... Anonymous poster hash: f81d2...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå