Gå til innhold

Barnets tante vil ha barnet alene, synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 9 mnd. Tanta til barnet har møtt henne 5 ganger. Alltid koselig, og barnet virker utrolig nok ganske trygg på henne, I forhold til på mange andre. Tanta vil så gjerne "passe henne" noen timer og ta henne med til bestemoren hennes. Jeg er litt usikker. Egentlig syns jeg det høres veldig flott ut og har lyst til å si kjør på og kom å hent, men samtidig tenker jeg at hun kanskje ikke kjenner henne så godt? Hva tenker dere? 😊

Anonymous poster hash: 75528...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La tante passe på jenta. Du skriver jo selv at hun er trygg på henne, og barnet er ni mnd, ikke to. Om Tanta er en ansvarsbevisst dame så er det vel ikke noe problem?

Skrevet

Et par timer er jo null stress☺️. Da kan du finne på noe alene for en gangs skyld. Eller slappe av☺️.

Anonymous poster hash: cdfc3...642

Skrevet

Ser ikke problemet? Det er ikke flere netter uten deg.

Skrevet

La tante passe.

Skulle svært gjerne hatt flere ressurspersoner rundt mine barn. du og barna er heldige.

Skrevet

It takes a village to raise a child.

Barn har virkelig godt av å kjenne mange voksne rundt en som passer på og har kjærlighet for dem.

Vær glad du har en tante som vil passe!

Anonymous poster hash: e4c81...935

Skrevet

Barnet har bare godt av det! Du også 😆

Anonymous poster hash: e7887...2b7

Skrevet

Da har du fått bare : JA her inne. Ring til tanta nå 😆

Anonymous poster hash: e7887...2b7

Skrevet

Takk, da gjør vi det!  :D

Skrevet

Har en på 9 mnd. Tanta til barnet har møtt henne 5 ganger. Alltid koselig, og barnet virker utrolig nok ganske trygg på henne, I forhold til på mange andre. Tanta vil så gjerne "passe henne" noen timer og ta henne med til bestemoren hennes. Jeg er litt usikker. Egentlig syns jeg det høres veldig flott ut og har lyst til å si kjør på og kom å hent, men samtidig tenker jeg at hun kanskje ikke kjenner henne så godt? Hva tenker dere? 😊

Dette ville helsesøsteren din ha rådet deg til å si nei til. Barnet er for lite, og har møtt tanten sin for få ganger.

Anonymous poster hash: 2d5b8...a3f

Skrevet

Dette ville helsesøsteren din ha rådet deg til å si nei til. Barnet er for lite, og har møtt tanten sin for få ganger. Anonymous poster hash: 2d5b8...a3f

Tullprat.

Skrevet

Dette ville helsesøsteren din ha rådet deg til å si nei til. Barnet er for lite, og har møtt tanten sin for få ganger.

Du burde skamme deg! Du har ingen rett til å spre skremselspropaganda på denne måten. Det er helt vanlig, naturlig og fint at barnet får et godt forhold til sin egen tante!

Anonymous poster hash: 5d8c0...45d

Skrevet

Må du slutte! Det er unger i den alderen som starter i bhg nesten, klart det går fint å være borte fra mor noen timer.. Så lenge det er en oppegående person hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter ang dette.

Anonymous poster hash: d4f66...cfd

Skrevet

Barnet får det fint med tante! Ikke hør på tullet over her om hs.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun kommer garantert hjem med barnet straks det begynner å stinke av bleiene.

Skrevet

Ja, det går sikkert kjempefint. Forøvrig mange på 10 mnd som begynner i barnhage, og da er borte hele dagen.

Skrevet

Heldige deg, og heldige barnet! Jaaaa, la henne passe!! 😊😊

Anonymous poster hash: 7526b...0c1

Skrevet

Rull inn, da! Tullprat og skremselspropaganda. HI, la tante passe barnet og kos deg alene noen timer.

Anonymous poster hash: b9e6c...e9d

Skrevet

Herregud for et svar. Tenk om det skjer noe med mor, slik at hun må bli hentet av helsepersonell og noen villt fremmede må ta seg av datteren? Bare fint at familien ønsker å bli kjent, og de skal sikkert ikke til andre siden av landet.

Skrevet

Så heldig du er :) Ikke alle har familie rundt seg som kan skape et nært bånd til barnet ditt og være barnevakt. Jeg hadde sagt ja uten å nøle! Du får jo ungen tilbake :)

Anonymous poster hash: 031b6...8ad

Skrevet

Barnet er nesten 1 år og ikke bare 9 uker gammel, det går bare fint :)

Anonymous poster hash: 031b6...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...