Gå til innhold

Cruise i karibien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har vært og likte det? Vi bestilte i går og reiser i mars. 10 dager. Deilig å ha noe å glede seg til!

Anonymous poster hash: 3ddf6...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig behagelig reisemåte:). Supert å besøke flere øyer/land. Bare hente seg mat når som helst. Alltid noe å finne på. Husk å bestille ting dere ønsker å være med på tidlig.

Eneste jeg syns var kjedelig med cruise var gullsmedbutikker overalt (selv om det er mye rimeligere der enn her hjemme) og at man ikke får kjørt bil (selvsagt:))

Anonymous poster hash: d2660...45f

Skrevet

Veldig behagelig reisemåte:). Supert å besøke flere øyer/land. Bare hente seg mat når som helst. Alltid noe å finne på. Husk å bestille ting dere ønsker å være med på tidlig.

Eneste jeg syns var kjedelig med cruise var gullsmedbutikker overalt (selv om det er mye rimeligere der enn her hjemme) og at man ikke får kjørt bil (selvsagt:))

Vi har vært en gang før, men da bare 3 dagers. Ungene hang i klatreveggen i ett kjør og surfet i flowrider. Nå mye større båt og flere øyer å besøke. Men dyrt med utflukter da...

Skrevet

Vi liker godt cruise som ferieform i Karibien. Middelhavet også.

Spennede utflukter og utrolig fine strender. Masse å gjøre ombord og kvalitet på mat og høy standard på lugar. Vi har bare reist med NCL så kan ikke uttale meg om andre selskaper.

Skrevet

Vi liker godt cruise som ferieform i Karibien. Middelhavet også.

Spennede utflukter og utrolig fine strender. Masse å gjøre ombord og kvalitet på mat og høy standard på lugar. Vi har bare reist med NCL så kan ikke uttale meg om andre selskaper.

Vi skal med RCCL. De vi reiste med sist og.

Skrevet

Vi skal med RCCL. De vi reiste med sist og.

RCCL er best😉

Skrevet

RCCL er best😉

Vi har valgt NCL på grunn av freestyle cruisingkonseptet. Altså at man spiser når man vil og sånt. Synes RCCL virker så styrt. Men ellers er det sikkert veldig bra altså. Vi er bare så utrolig fornøyd at vi ikke "tør" å bytte selskap 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...