Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Hvordan er dette med foreldrepenger når man skal få tvillinger? Det er jo de 10 mnd før fødsel som er viktig, men om man jobber de 6 første mnd, så føler man at man ikke greier mer pga tvillinger. Får man disse 6 mnd da, og de siste 4 mnd blir ikke noe av gjennomsnittet? Jeg går på skole, og skal jobbe vedsiden av. Jeg vet jo at om man ikke jobber nok, så får jeg 2x engangsstønad. Så det er vel ikke min største bekymring, men vil jo helst ha foreldrepenger som gir feriepenger osv. Anonymous poster hash: dec3b...c21
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Klarer du ikke jobbe får du sykepenger eller svangerskapspenger om du har opparbeidet deg retten til det og det teller også som grunnlag til foreldrepenger på lik linje som jobb. Anonymous poster hash: 8f87f...0ab
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Tusen takk for svar. Men hvordan regner dem ut svangerskapspenger om jeg foreksempel skulle blitt dårlig nå, og jeg er kun 7 uker på vei, men har jobbet i hele sommer. Anonymous poster hash: dec3b...c21
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Tusen takk for svar. Men hvordan regner dem ut svangerskapspenger om jeg foreksempel skulle blitt dårlig nå, og jeg er kun 7 uker på vei, men har jobbet i hele sommer. Anonymous poster hash: dec3b...c21 Om det kun er en tidsbestemt sommerjobb du har har du nok ikke rett på sykepenger. Jeg trodde ut fra det du skrev i Hi at du hadde en jobb i tillegg til studiene. Anonymous poster hash: 8f87f...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå