Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Min datter er 2 år og 3 mnd. Hun er så klengete og sutrete.. Får aldri gå på do alene, verken meg eller far. Står jeg eller far opp alene med henne, hyler hun hvis jeg sier jeg må løpe på loftet for å finne klær. Hun følger etter overalt! Hun har et eldre søsken også, og blir sint hvis søster vil ha litt "alenetid" uten lillesøster. Når går dette over? Hører konstant "mamma" eller "pappa" med en sutrete stemme.. Vi er kjempeglad i henne, er bare litt sliten om dagen. Anonymous poster hash: ec058...6ff
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Min datter er 2 år og 3 mnd. Hun er så klengete og sutrete.. Får aldri gå på do alene, verken meg eller far. Står jeg eller far opp alene med henne, hyler hun hvis jeg sier jeg må løpe på loftet for å finne klær. Hun følger etter overalt! Hun har et eldre søsken også, og blir sint hvis søster vil ha litt "alenetid" uten lillesøster. Når går dette over? Hører konstant "mamma" eller "pappa" med en sutrete stemme.. Vi er kjempeglad i henne, er bare litt sliten om dagen. Anonymous poster hash: ec058...6ff Vi hadde en sånn fase vi også. Kanskje det er på denne tiden barnet lærer seg at livet kan være litt skummelt? Ca på den tiden var jenta vår veldig klenget og litt småredd. Plutselig skjønte ho at trafikken var farlig, at verden er litt større hvis du skjønner? Jeg tror det bare er en fase😊 Anonymous poster hash: b0784...1e7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Sånn var tredjemann her også! Holdt på å bli gal!!! Det er bare å øve, øve, øve... Anonymous poster hash: 320cb...dcd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Vi hadde en sånn fase vi også. Kanskje det er på denne tiden barnet lærer seg at livet kan være litt skummelt? Ca på den tiden var jenta vår veldig klenget og litt småredd. Plutselig skjønte ho at trafikken var farlig, at verden er litt større hvis du skjønner? Jeg tror det bare er en fase😊 Anonymous poster hash: b0784...1e7 Hun har alltid vært forsiktig og redd. Ser andre på hennes alder "tør alt". På lekeland feks tør hun ikke ta sklia, mens ettåringer tør å ta den samme lille sklia. Hun er skeptisk til alt.. Det tok omtrent hele barnehageåret før hun ble trygg (sliten BHG med få voksne). Anonymous poster hash: ec058...6ff
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Min største var ikke sånn. Men nummer to, som er 2 år og 3 mnd er verdens største mammadalt. Da snakker vi kose, holde hånda, sitte PÅ MEG, henge PÅ MEG, ligge sammen med meg... Jeg begynner å bli litt sliten nå Kanskje det går seg til når hun får et litesøsken. Anonymous poster hash: 1a9b6...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå