Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Jeg har konstante blødninger pga p-piller. Må bruke bind eller ob til enhver tid pga dette. Floraen i undelivet mitt bli påvirket av dette, så har testet menskoppen de siste dagene. Jeg har lest at man skal sterilisere den mellom hver mensperiode, men hva når man blør hele tiden? Er det nok å sterilisere den en gang i uka? Eller vaske den i mildt såpevann daglig/annenhver dag? Meninger? Og ha, skal bytte prevansjon, men må få kommet meg til lege føst😛 Anonymous poster hash: bc3f1...289
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Jeg vasker min med såpe hver gang jeg tømmer den (to ganger i døgnet). Har den i eddikvann etter en mens, dvs etter 6 dager Anonymous poster hash: f1330...331
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Jeg bruker Medela Quick clean Micro steam bag som jeg kjøpte på apoteket. 👍 Anonymous poster hash: a15f9...37d
Ylva og Mathilde Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 (endret) Har aldri sterilisert min, bare vasker med varmt vann og såpe. Er det Cerazette du går på? I såfall kan du forsøke å ta 2 tabletter annenhver dag i en periode, for å stoppe blødningene. Dvs 1-2-1-2-1-2 osv. Endret 23. juli 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Jeg vasker den med egen såpe hver gang den tømmes og steriliserer den etter hver periode. Hadde jeg blødd sammenhengende så hadde jeg nok sterilisert den hver uke. Såpen jeg bruker er kjøpt samme sted som koppen og har en lav pH, men kan sikkert bruke vanlig såpe også. Siden jeg ikke blør mye så tømmes og vaskes den hjemme morgen og kveld. Skulle det bli krise eller jeg må tømme den andre steder så har jeg med våtservietter til å tørke over den med. Anonymous poster hash: 4bbdf...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå