Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Vi er på femte ferieuke, og begynner på jobb og SFO om en uke. Vi har reist litt småturer, og har vært noen dager hjemme innimellom. Så avslutter vi nå med en uke med moro i Sverige. Det blir stas 😀 Når vi nå har vært hjemme et par dager virker jenta frustrert og rastløs. Ingenting er gøy, hun har ingen å leke med, hun har kortere lunte enn vanlig. Gleder seg til SFO, sier hun. Og jeg blir jo lei meg, for jeg føler at jeg ikke klarer å skape de gode sommerminnene.. Men det er Kanskje bare sånn? At ferien i perioder kan bli for lang? Blir i alle fall deilig med en opplevelsestur nå.. HI Anonymous poster hash: a0863...4cb
Førstemann Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 De kjeder seg litt her også. Denne uka har ingen venner vært hjemme, og da kan det fort bli litt sutring og klaging. Men jeg tenker at de har litt godt av å bli tvunget til å aktivisere seg selv og ikke få alt servert.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Nei, ingen klaging her i huset selv om vi har vært hjemme to uker og borte to. Ungene elsker ferie! Når vi er hjemme har vi hatt med venner av barna på stranda og gjerne gjort ting sammen med vennepar som har barn. Vi har to barn, så de har også hverandre på ferie. Høres ut som jenta di er enebarn? Skjønner at det blir ensomt å ikke leke med andre barn på mange uker (om det er det som er tilfelle). Anonymous poster hash: 1b772...ffa
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Hun er enebarn, ja ☺ Blir nok litt lei mamma til tider 😉 Hun elsker også ferie - og jeg også.. så jeg har de siste årene valgt å ta alle fem ferieuker på sommeren og heller jobbe inn til avspasering jul og påske. Men akkurat den siste uken nå har hun vært moody. Det har nok også med lange kvelder, uregelmessig måltider når vi er på tur, mer sukker osv. å gjøre... Når vi er ute og finner på ting er jo stemningen god, men når jeg må gjøre ting i huset og jeg sier nei til skjerm er det fryyyyktelig kjedelig.. Enig med den over her som sier at det er bra å la barna aktivisere seg selv. Går helt greit når det er flere barn her, men alene blir det nok i kjedeligste laget 😊 HI Anonymous poster hash: a0863...4cb
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Hun kjeder seg da vettu, ikke så rart det. Anonymous poster hash: 818f3...148
Ylva og Mathilde Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Ja, men det gjør de alltid, omtrent. Vi er på Mallorca, og alt er feil, og helst skulle den andre søskenen være død. Blir utrolig lei dem, og tenker hvert år at neste gang blir vi hjemme. Men, så glemmer jeg, og så er det ett år til neste gang jeg tenker "nå skal det bli koselig med ferie"..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Nei, men nå har vi fire barn da så ingen kjeder seg. De er også veldig gode venner så det eksisterer nesten ikke krangling og uvennskap heller. Heldig sånn, veldig deilig med ferie med denne gjengen☺️ Anonymous poster hash: 30ec2...d58
Mostly Harmless Skrevet 23. juli 2016 #9 Skrevet 23. juli 2016 Hun får gode sommerminner selv om hun kjeder seg noen dager innimellom. Her klager fireåringen over alle forandringer. Først vil han ikke dra, og så vil han ikke hjem. Når det er gått noen dager, husker han bare hvor gøy det vi gjorde var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå