Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Helt uenig. Jeg ble skuffa. Â Anonymous poster hash: eb066...5b6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2016 Helt uenig. Jeg ble skuffa. Â Anonymous poster hash: eb066...5b6 Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Var flott der ja, men altfor mange fugler og var på en do der som bare var et hull i gulvet🙈. Det var ikke så fresht😂  Anonymous poster hash: 4b0ec...4d7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Hmmm..jeg ble også lit skuffet som anonym over her. Det lå å fløt søppel i kanalene og masse små stygge speedbåter som kjørte rundt. Det var liksom ikke så romantisk som jeg så for meg Supertrange gater ( det var ikke stygt da )men det var som en labyrint til tider, og jeg ble nesten nervøs for om vi kom til å finne igjen bilen vår  Men veldig gøy å ha vært der og sett. Men nå er det snart 10 år siden jeg var der.  Anonymous poster hash: e48f6...2fd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Uholdbart varmt pga bare betong og trange gater. Forferdelig stank over alt. Trangt og vanskelig å komme frem. Mas og dytting. OVERPRISET Skulle du inn på noe var det timer i kø.  Nei vi trakk oss utslitt og overopphetet tilbake etter kort tid. Venezia er sterkt overvurdert. Dette var ifjor.  Anonymous poster hash: a80be...b38
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Var der for to år siden og syns det var fantastisk 😊 eneste var litt vanskelig med vogn 😂  Anonymous poster hash: 94a92...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå