Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Effektivt. Har ikke mulighet til treningssenter. Skal gjøres på egenhånd. Og ikke løping pga hoven ankel. Anonymous poster hash: f6652...a07
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Spis mindre. Kutt ut fett. Anonymous poster hash: c8b05...f0b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Spise mindre+ planken eller andre mageøvelser.. Anonymous poster hash: 5373d...10e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Det går ikke an å punktslanke en kropp, så du må rett og slett få ned fettprosenten din. Det gjør du ved å spise mindre, enkelt og greit. Jeg personlig velger å ha litt rund mage, så lenge jeg ellers er slank og sunn får heller magen være der. Prøver jeg å slanke den vekk forsvinner puppene, rumpa og jeg blir innhult og dratt i ansiktet før magen forsvinner. Det er ikke pent, så jeg har bare akseptert at flat mage ikke er for meg nå som jeg har blitt godt voksen. Anonymous poster hash: 3d4d4...5b4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Slank deg. Anonymous poster hash: a01f9...4ae
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Det går ikke an å punktslanke en kropp, så du må rett og slett få ned fettprosenten din. Det gjør du ved å spise mindre, enkelt og greit. Jeg personlig velger å ha litt rund mage, så lenge jeg ellers er slank og sunn får heller magen være der. Prøver jeg å slanke den vekk forsvinner puppene, rumpa og jeg blir innhult og dratt i ansiktet før magen forsvinner. Det er ikke pent, så jeg har bare akseptert at flat mage ikke er for meg nå som jeg har blitt godt voksen. Anonymous poster hash: 3d4d4...5b4 Du er kanskje inne på noe. Jeg er slank ellers, får jeg slankere lår og legger blir det ikke pent. Hi Anonymous poster hash: f6652...a07
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 5:2-dietten Anonymous poster hash: 166b8...feb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Magefettet er ofte det siste som forsvinner, så du må nok slanke deg jevnt over. Men noen mageøvelser kan nok hjelpe litt på slappe muskler, f.eks planken. Men vær obs hvis du har delte magemuskler, da er det andre øvelser som anbefales (google) Anonymous poster hash: f6b7b...295
Mamma_til_2 Skrevet 23. juli 2016 #9 Skrevet 23. juli 2016 Du er kanskje inne på noe. Jeg er slank ellers, får jeg slankere lår og legger blir det ikke pent. Hi Anonymous poster hash: f6652...a07 Men da bygger du litt muskler på bena isammen slengen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #10 Skrevet 23. juli 2016 Det er derfor man har fettsuging! For slike som deg(og meg!). Kirurgene punktslanker. Eller trene som besatt og miste all kroppsfett. Men vet ikke om det hadde hjulpet heller.. Se på feks Lene Alexandra. Hun hadde perfekt fordelt fett før hun begynte å trene. Hun hadde ikke bulk på magen, ikke stor rumpe eller store lår. Så når hun trente ned fettprosenten ble hun muskulær på hele kroppen. Hadde jeg gjort det samme hadde jeg bare sett tykk ut på noen steder. Jeg hadde aldri mistet fettet. Dette er bekreftet fra plastisk kirurg. Du kan prøve coolsculpting da, det fryser i stykker fettet på magen. Og du tisser det ut. Du kan faktisk prøve å fryse fettet selv, men det tar lang tid. Google, så finner du en mann på YouTube som prøver det på seg selv.(ide pga cool sculpting) Da er det snakk om større mengde is som du må legge på magen i mange timer pr dag, tror han hadde 3 timer pr dag. Ikke lett å gjennomføre hvis man har barn. Og ikke minst ubehagelig.. Etter 3 uker hadde han mistet volum, tok halve magen siden det var et eksperiment tror jeg. Kanskje mistet 1-2 dl, så du forstår det tar tid Samtidig bør du drikke mye vann og innta lite kalorier slik at kroppen ønsker å kvitte seg med dette fettet. Anonymous poster hash: 40690...ab0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 Rockering strammer veldig godt opp, anbefales på det varmeste. Anonymous poster hash: 7380b...a4f
SuperFries Skrevet 23. juli 2016 #12 Skrevet 23. juli 2016 Du tisser ut fettet? Hvor har du det fra? Og is på magen i flere timer hver dag? Velkommen til frostskader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå