Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Jeg trenger en kickstart og motivasjon til å legge om kostholdet Anonymous poster hash: 94e90...362
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Hadde droppet noka ihvertfall. Shaken smaker godt men har sykt mye kalorier, du kan like gjerne spise vanlig mat og få i deg færre kalorier. Skal du bruke shake så velg en med mindre kalorier, Cambridge eller Nutrilett f. Eks. Ellers ville jeg gått for cell reset kuren, da snakker vi om virkelig kickstart. Anonymous poster hash: dd96a...70a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Hadde droppet noka ihvertfall. Shaken smaker godt men har sykt mye kalorier, du kan like gjerne spise vanlig mat og få i deg færre kalorier. Skal du bruke shake så velg en med mindre kalorier, Cambridge eller Nutrilett f. Eks. Ellers ville jeg gått for cell reset kuren, da snakker vi om virkelig kickstart. Anonymous poster hash: dd96a...70a CellRESET er ganske fæl 🙈🙈 Anonymous poster hash: 7c8d5...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå