Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Grusomt! :-/ Anonymous poster hash: b3f03...8d8
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Uff..er redd det blir en lang terrorsommer! Anonymous poster hash: 730c0...d54
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Helt forferdelig. Og jeg må si jeg er sjeleglad for å sitte trygt i en liten sørlandsby akkurat nå og at eneste ferie vi skal ha i år er en tur til Grebbestad. Jeg hadde ikke følt meg trygg i det hele tatt om vi skulle ut i verden og på store flyplasser denne sommeren.... Terrorismen virker, vi blir skremt til å holde oss hjemme Anonymous poster hash: 4add5...7ab
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Helt forferdelig. Og jeg må si jeg er sjeleglad for å sitte trygt i en liten sørlandsby akkurat nå og at eneste ferie vi skal ha i år er en tur til Grebbestad. Jeg hadde ikke følt meg trygg i det hele tatt om vi skulle ut i verden og på store flyplasser denne sommeren.... Terrorismen virker, vi blir skremt til å holde oss hjemme Anonymous poster hash: 4add5...7ab Best å la de vinne ja!! Sjeleglad for at jeg i alle fall tør å reise. Dør jeg så dør jeg:) Anonymous poster hash: 18092...7f8
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Helt forferdelig. Og jeg må si jeg er sjeleglad for å sitte trygt i en liten sørlandsby akkurat nå og at eneste ferie vi skal ha i år er en tur til Grebbestad. Jeg hadde ikke følt meg trygg i det hele tatt om vi skulle ut i verden og på store flyplasser denne sommeren.... Terrorismen virker, vi blir skremt til å holde oss hjemme Anonymous poster hash: 4add5...7ab "Vi er trygge her" sa de på utøya for 5 år siden... Ikke at det er tilfelle her kanskje, men.... Anonymous poster hash: 116ec...e74
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Selvfølgelig bare spekulasjoner fra mine side, men det lukter i grunn litt som høyreekstreme som står bak. 5 år siden 22 juli, samme klokkeslett som Utøya omtrent. Grusomt er det uansett hvem som står bak. Anonymous poster hash: 82393...1d9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Selvfølgelig bare spekulasjoner fra mine side, men det lukter i grunn litt som høyreekstreme som står bak. 5 år siden 22 juli, samme klokkeslett som Utøya omtrent. Grusomt er det uansett hvem som står bak. Anonymous poster hash: 82393...1d9 Tåpelig. det er bare Norge som bryr seg om Utøya, mange brydde seg i 2011, men ingen bryr seg nå. Anonymous poster hash: 18092...7f8
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Tåpelig. det er bare Norge som bryr seg om Utøya, mange brydde seg i 2011, men ingen bryr seg nå. Anonymous poster hash: 18092...7f8 Selvfølgelig er det ikke bare Norge som bryr seg om Utøya. Ta deg en tur inn på nettaviser som NY Times, Die Welt og The Times du. Den dag i dag publiserer de artikler om angrepene. Du er jo bare patetisk. Grusomt. Alle mine tanker går til ofrene, deres pårørende og hjelpemannskapene som må stå oppi dette infernoet. Anonymous poster hash: 96204...b1b
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 Tråden er kraftig moderert grunnet avsporinger. Å drive å krangle i en slik tråd med et slikt tema hører ikke hjemme her. JW, moderator.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 Tåpelig. det er bare Norge som bryr seg om Utøya, mange brydde seg i 2011, men ingen bryr seg nå. Anonymous poster hash: 18092...7f8 Jeg har sittet og sett dansk TV, og i hele kveld har DR hatt fokus på Utøya, med intervjuer, politisk analyse m.m., og akkurat nå går dokumentaren. Anonymous poster hash: 08a0f...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå