Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Har planlagt å ha smørkrem og jordbær inni kaka, også pynte med kremen rundt kaka. Men så har jeg lyst på en annen type glasur oppå kaka. Tips? Skal pynte med jordbær og nonstop uansett. Anonymous poster hash: a9e96...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 52 stk har sett innlegget, men ingen har tips?? Anonymous poster hash: a9e96...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Kanskje en helt vanlig sjokoladeglasur? Smeltet melkesjokolade eller kokesjokolade med litt fløte? Anonymous poster hash: b06c5...79c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Jeg kan godt svare, men det blir nok ikke svaret du håpet på... Jeg synes nemlig smørkrem er skikkelig ekkelt, jeg liker det rett og slett ikke 😉 Jeg ville derfor hatt bringebærmousse inni kaka og melkesjokoladekrem utenpå Anonymous poster hash: 26db6...e90
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Jeg datt litt av ved "smørkrem", men jeg kan jo foreslå min favoritt-sjokoladekrem: Finhakk eller riv 200-300 g sjokolade (jeg bruker en blanding av melkesjokolade og dronningsjokolade). Kok opp en pakke kremfløte. Ha sjokoladen i fløten og rør til all sjokoladen er oppløst og blandingen har en jevn og din farge, og er litt blank. Ha over i en passende boks og sett i kjøleskapet noen timer så det tykner litt. Pisk opp raskt med en håndmikser, ha kremen i en sprøytepose og pynt kaken. Anonymous poster hash: d4531...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå