Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 I går følte jeg noe raknet inni magen min, først var det på venstre side på høyde med hvor navlen ligger, men ut på siden. Lå i sofaen og skulle reise meg opp, kjentes ut som noe raknet, nærmeste beskrivelse jeg kommer til følelsen, var litt vondt og ubehagelig men gikk over med engang. Så skjedde det igjen imorges, men da på høyre siden av magen, omtrent samme sted bare motsatt side. Lå i sengen og skulle reise meg opp. 3.graviditeten min og har aldri opplevd det før, er litt over 14 uker på vei. Noen som vet hva det kan ha vært eller som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 2084a...88b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Kan være ligamentsmerter. De strekker seg. Jeg syntes dog det var sykt vondt innimellom. Anonymous poster hash: cb86c...50d
Macillah Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Ligamentsmerter kan være veldig vonde, men hør med legen din for sikkerhets skyld. De kan oppleves litt forskjellig. Når jeg hadde ligamentsmerter føltes det ut som noen dyttet en strikkepinne inn, veldig ubehagelig og stikkende smerte.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Det kan høres ut som samme smerte jeg har opplevd i mine svangerskap. Det kjentes ut som om magen, eller livmoren, ble revet i to. Smertene roet seg når jeg roet meg. Det var helt andre smerter enn ligamentsmerter. Jeg spurte jordmor om det og hun sa det kunne være magemuskelen som delte seg. Anonymous poster hash: 5d887...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå