Gå til innhold

10-åring med konstante "barter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 10 går rundt med melkebart, saftbart, matbart, isbart, ALT, hele tiden. Jeg har nå terpet og terpet på at hun må vaske seg rundt munnen og åpne munnen mer når hun drikker/passe på at hun ikke griser så mye med mat rundt munnen når hun spiser i LANG tid, men det funker rett og slett ikke. 

Det rare er at hun ellers er i overkant forfengelig, men å gå med mat og drikke rundt munnen i en alder av 10 år, det enser hun liksom ikke. 

Er dette vanlig? Tips? 

Anonymous poster hash: 319e1...c3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare fortsette å terpe, sånn er det dessverre.

Skrevet

Stedatter er på samme måte. Litt forfengelig og liker godt å se bra ut med fint tøy og langt hår osv, men hun spiser virkelig mat med hele ansiktet. Spaghetti og kjøttsaus-fjeset hennes er et syn for seg selv 😂 Påpeker støtt at hun må tørke seg underveis i måltidet, og hun får alltid flere tørk med papir til hvert måltid. Men jeg må minne henne på det 70% av tiden fremdeles. Dog - 30% forbedring er jo noe 😜 De andre barna spiser helt normalt og har blitt veldig flinke til å unngå bart og skjegg, de liker ikke å gå rundt med mat i ansiktet. Men jeg tror rett og slett ikke frøkna bryr seg nevneverdig, og da blir det heller ikke en prioritert tanke inne i hodet hennes. Men jeg har ikke tenkt å gi opp "maset" mitt, jeg, så det går seg nok til etter hvert! Oppdragelse tar tid 😄

Anonymous poster hash: 9bbdf...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...