Gå til innhold

God venninne med eks-konen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere her som er gode venner med eks-koner / ekser ? 

Jeg har vært i forhold med en fantastisk mann i et år nå og nå har vi invitert eks konen og barnet deres på ferie til oss siden de bor litt langt unna, jeg synes det er litt rart at vi har blitt venner og hun har lagt meg til på fb og prater litt med meg og sånnt, hun synes jeg er det beste som har skjedd eksen hennes siden de gjorde det slutt.  Jeg vil gjerne prøve å være god venn med henne men føler det er litt rart?

Liker godt barnet deres og vi håper på å få barn selv igjen om en stund og tenker det hadde vært fint om alle kunne komme godt overens...

Lurer på om dett er mulig å bli god venninne med henne siden jeg liker henne faktisk veldig godt...

Anonymous poster hash: dce91...2e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke vanlig, men umulig er det ikke. Så lenge mannen din synes det er greit også, så ser jeg ikke noe galt i det. Det vil jo være til det beste for barna også at alle er venner.

Bare vær oppmerksom på at et vennskap med henne ikke bør inneholde for mye informasjon om forholdet mellom deg og mannen, altså, det er ikke henne du forteller om ting som ev. frustrerer deg i forholdet med ham (om ikke nå så kan det jo skje på et tidspunkt), ikke fortell henne om krangler osv. Da kan det lett bli et pussig "forhold" hvor du finner mer samhørighet med hans eks enn ham i perioder, og det kan være svært ødeleggende.

Men å ha et positivt vennskap ellers, det tror jeg er mulig så lenge du setter grenser og mannen synes det er greit også.

Anonymous poster hash: 658fb...fb0
Skrevet

Jeg og mannen er på ferie med min eks og hans nye kone nå. Det er en salig røre av mine, dine og våre barn og vi har det så gøy 😊 Vi tar 3-4 ferieturer i året sammen, i tillegg til høytider, bursdager og helger.

Anonymous poster hash: 1a2db...0df

Skrevet

Snakker godt sammen med damen til min eks. Mine barns stemor. Har feiret bursdag sammen. Går helt fint. Dette må dere avgjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...