Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Eller skal man ikke ha den forventningen? Anonymous poster hash: 6d3ed...823
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Vi rer ikke opp sengen. Mye bedre å ha den fri for dyna siden man svetter så mye om natta. Anonymous poster hash: a74bb...24a
Giss Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Man må jo fokusere på det man synes er viktig. Begge mine på 6 og 8 kan re opp sengen sin selv. Men jeg forlanger det ikke fast hver dag. Bare om de skal ha besøk og når vi skifter sengetøy - men da gjør vi det gjerne i lag. Man prioriterer forskjellig. Mine henger opp jakkene sine og setter skoene på hyllen hver gang, for det har jeg prioritert å legge stor vekt på. Jeg tenker at når de blir litt større kommer vennene mening til å telle mer og da blir motivasjonen for en slik ting som å re opp sengen sin fast en annen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 ja, mine på 8 gjør dette på autopilot og uten spørsmål. Anonymous poster hash: d16f7...e62
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Jeg er 35 og rer ikke opp senga. Å vite at midd trives best i redd seng ga meg god samvittighet for dette Anonymous poster hash: 8bcdc...de4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Her res kun senga opp når vi skifter sengetøy. Da er det også rydding og vasking av alle rom. Midd trives godt i oppredde senger. Er bedre å la dyna ligge i en haug, best å henge den til lufting om man kan det. Anonymous poster hash: bcbbe...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå