Gå til innhold

Luftfukter? Hver så snill å hjelpe meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har slitt med tørre øyne, sprukne lepper og problemer med slimhinnene gjennom hele livet. Sliter også med tørr/dehydrert hud, tørr hår og Keratosis Pilaris(I følge hudlegen min har det sammenheng med tørr hud). Jeg har tett nese året rundt, spiller ingen rolle hvor varmt været er ute. Jeg drikker enorme mengder med vann per dag, over den anbefalte dosen i håp om å forbedre tilstanden, samtidig som jeg sover med åpent vindu hver eneste natt. Kan ikke huske at jeg har hatt vinduene lukket i de siste 10 årene. Spiser mye frukt og grønnsaker som er rik på næring og umettet fett. Fisk har vi til middag max 2 ganger i uken. Har prøvd all slags midler og kremer gjennom årene, men ingen ting ser til å fungere på meg.

Er så frustrert, sliten og gidder ikke å bruke mer penger og krefter på noe som er helt håpløst. Fikk nå tilfeldigvis lest på nettet om luftfuktere og elektroniske aromaspredere. Finnes også noen Youtubere som anbefaler luftfukter for de med tørr hud. Tror dette kan være løsningen for meg. Ser også en del som advarer imot dem, grunnen er at for mye fuktighet kan i verste fall fremkalle mugg i hjemmene. Jeg vil med det si at jeg bor i en eldgammel boligblokk og leiligheten har mange sprukne hjørner. Hva synes dere? Noen som har erfaring/kunnskap og dele? Vet nå ikke så mye om aromaspredere? Er de like effektive? Hvor får man kjøpt dem osv. 

Er utrolig takknemlig for svar. Jeg har nærmest gitt opp. 

Anonymous poster hash: 9368b...be1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.........................

Anonymous poster hash: 9368b...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...