Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Har hatt vonde smerter lignende menssmerter de siste to dagene nå. Har det ikke konstant, men det kommer tilbake etter noen timer uten. Kjennes omtrent ut som veldig sterke kynnere bare at magen ikke blir hard. Er gravid ca 30 uker på vei. Ville dere kontaktet føden? Jordmor er på ferie... Eller burde jeg se det an kanskje. Anonymous poster hash: 79fb3...74e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Dytt. HI Anonymous poster hash: 79fb3...74e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Kroppen din begynner faktisk å forberede seg til fødsel rundt uke 30, så det er helt vanlig med kynnere fra nå av og framover mot fødsel, men ta det gjerne uansett opp med lege/jordmor Anonymous poster hash: fc2c5...9a3
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Jeg ville tatt en telefon til føden og hørt med dem. De vil være bedre på å skille vanlige kynnere fra ev. andre smerter og ev. ta deg inn på en sjekk om de mener det er nødvendig. En venninne av meg opplevde noe lignende. Gikk et par dager slik, dro til legen andre dagen - var da i begynnende fortidlig fødsel. Mest trolig er det kynnere du kjenner, men ta en telefon for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: c0d91...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå