Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Selv om jeg har testet positivt? Er dette vanlig? Anonymous poster hash: c57ad...e0b
Mamma_til_2 Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Ja du kan få smerter lignende menssmerter det er for at det skjer ting i livmoren og rundt ( forberedelser) Ta livet med ro og lytt til kroppen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Ja du kan få smerter lignende menssmerter det er for at det skjer ting i livmoren og rundt ( forberedelser) Ta livet med ro og lytt til kroppen. Takk for svar Våknet med ett rykk i dag tidlig, ikm dag, og tenkte "å nei, nå har mensen kommet" men nei... Vet egentlig at man kan få litt strekksmerter rundt livmor i starten , føltes bare så veldig rart at de skulle starte akkurat i dag. Men ingen mens her, så jeg legger beina høyt og kjenner litt på den magiske kroppen her Anonymous poster hash: c57ad...e0b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Ja. Hadde ekstreme menssmerter sist svangerskap var helt sikker på at mensen var på vei, den kom ikke Anonymous poster hash: 7cd64...dda
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Ohh yes, jeg lå p vrei meg hver eneste kveld i3 dager etter positiv test. Sikker på at nååå mistet jeg. Men det var helt normalt. Uke 30 nå i morgen . Anonymous poster hash: d6fac...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå