Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Vi skal til kreta neste uke og jeg ar altid hatt så lyst å oppleve knossos. Men jeg frykter det å ha guidet tur dit blir for varmt og for kjedelig og for langdrygt.... for min 10 år gamle (late-jeg-vil-bare-bade-i-bassenget) datter.... Erfaringer??? Anonymous poster hash: d3cf1...6af
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Lei en bil og reis på egenhånd da vel! Anonymous poster hash: 8ea99...759
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Jeg har vært der på guidet tur. Sinnsykt varmt, og ganske langdrygt. Hadde aldri tatt med min 10-åring. Vi leier heller bil og tilpasser turene selv. Anonymous poster hash: f1367...85f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Var der i min ungdom. Det var bare varmt og fælt. Inkludert i bussturen var et besøk på et eller annet museum. Sa man så mye som et ord ble man hysjet på av vaktene. Lei bil hvis du må dra dit. Angret på at jeg kastet vekk en dag av ferien til dette. Anonymous poster hash: 87a78...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå