Gå til innhold

Barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bursdagsfeiring for husets yngste til mandag, og jeg lurer på om det rekker med de kakene jeg har. Skal ha daimkake, bløtkake, sjørøverskute av langpannesjokoladekake, med gele som vann og muffins. Vi er 9 voksne og 4 barn. Pluss potetgull og godtepose til barna. Bør jeg ha noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha bursdagsfeiring for husets yngste til mandag, og jeg lurer på om det rekker med de kakene jeg har. Skal ha daimkake, bløtkake, sjørøverskute av langpannesjokoladekake, med gele som vann og muffins. Vi er 9 voksne og 4 barn. Pluss potetgull og godtepose til barna. Bør jeg ha noe mer?

Syns det høres ut som mer enn nok! Mye mer enn nok, faktisk.

Hvis jeg skulle ha endret noe ville jeg ha byttet ut f eks muffinsene med noe salt. Det er godt å kunne velge bort det søte; eller å få starte med noe ordentlig mat før man spiser kake. Å spise seg mett på kake er ubehagelig. Hva med pizzasnurrer?

Anonymous poster hash: 9f5f8...369

Skrevet

Altfor mye kake! Jeg ville valgt bort enten daimkaka eller bløtkaka og også droppet muffins. Som svart over ville jeg valg noe som ikke er søtt i stedet, her er en stor slager nystekte rundstykker og litt pålegg ved siden av så de kan smøre selv.

Anonymous poster hash: 8513c...4ee

Skrevet

Dette er omtrent like mye kake som vi hadde i bursdag for lillesnupp og vi var 30 stk (kombinert barnebursdag og familebursdag)

Vi hadde pølser først. Omtrent samme kakemengde du har her, popcorn og frukt. Hadde masse kakerester

Anonymous poster hash: 60a4f...22b
Skrevet

Skal sies at familien min er ordentlig kakemomser :)

Skrevet

Dette holder i massevis 😃 husk at barna må få tid til å leke også 😆

Anonymous poster hash: c7c7b...769

Skrevet

IKKE bytt ut muffins.her er det muffins som går først,og bløtkake sist

Anonymous poster hash: c7c7b...769

Skrevet

Hos oss hadde det vært altfor mye kaker. Har aldri mer enn to kaker og er flere gjester.

Skrevet

Her er alt like populært, så vi utelater ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...