Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Går på ferie i morgen tidlig kl. 08 etter nattevakt. Ferien er som bestilt for nå meldes det 27 grader i morgen, etter en heller trasig sommer sålangt. Kan ikke sove bort en slik dag så har lovt ta 8 åringen og en kompis med på stranden. Planen er å være utover dagen. Blir kanskje to timer søvn i morgen og det- kombinert med liten erfaring med varme og strand;) - er en dårlig kombinasjon. Hva MÅ jeg pakke og hva anbefales av lettvint/ kjapp, men god niste? Har liten kjølebag jeg tenkte ta med:) Anonymous poster hash: 8fffa...34c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Men kjære deg..... Hvis du ikke klarer å pakke det du trenger til å være på stranda en dag så trenger du kanskje ikke reise dit!! Bruk hodet!!!! Anonymous poster hash: ee31a...fc9
klg,2 boys now:) Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Vi bruker å ta med Håndkler En liten strandstol Solkrem Potetskruer Drikke Mat,i form av knekkebrød og skinkeost,kjøper noen ganger ferdig salat,baguetter Våtservietter Plaster Evt leker Kommer ikke på mere.alltid greit med lesestoff og noe salt snacks
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Badetøy, håndklær, bok, plast glass, saft, brødskiver med pålegg, penger til is og solkrem. Sykkellås hvis dere skal sykle Vil ungene ha med noe spessielt ordner de det selv Anonymous poster hash: 22ff3...cff
SerenaSparrow Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Engangsgrill, pølse og brød Kjekse, saft, frukt
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Jeg hadde aldri dratt på stranden etter to timer søvn med to små barn. Men uansett. Vann Noe salt Solkrem Håndklær En stor og god matpakke (vanlige brødskiver, alt smaker uansett godt etter bading ) MYE kaffe til deg. Badetøy Anonymous poster hash: 511b4...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå