Gå til innhold

hva søren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabohuset vårt har stått tomt siden før vi kjøpte for 3 år siden. Eierene bor i utlandet og har bare vært i huset korte perioder i ferier.

I huset er der et fancy svømmebasseng.

Nå er huset solgt og de nye eierene har tydeligvis skrudd på noe i forbindelse med dette bassenget for nå har jeg fått en evig, ganske høy during utenfor soveromsvinduet mitt!!!

Har jo ikke lyst til å starte et nytt naboskap med en klage men om de skal ha dette på hele tiden kommer jeg jo aldri til å få sove....

Anonymous poster hash: edba4...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, den er lei :( skjønner deg godt! Jeg tror jeg hadde ventet med å si noe, og virkelig håpet på at det bare var noe de satte på av og til... De klargjør kanskje bare bassenget om det har stått tomt lenge..? Om den fortsetter og svive, hadde jeg kanskje nevnt det i en bisetning, om det er meningen at den skal bråke så mye eller noe i den duren..

Vær glad de ikke har tennisbane i tillegg!! Det har naboen vår, og de spiller til sene kvelden. Jeg holder på å klikke av den "poppe" lyden av ballen.. Kveld etter kveld etter kveld... :( Jeg er så feig at jeg tørr heller ikke si ifra, har ikke lyst på dårlig nabovennskap..

Anonymous poster hash: dc4e7...424

Skrevet

Vi bor også "vegg-i-vegg" med en tennisbane. Den er i tillegg klubbane, så mange forskjellige spillere. Det værste er ikke poppelyden, men alle ukvemsordene som hyles ut over nabolaget av dårlige spillere som ikke får det til! Helt utrolig hva enkelte kan få seg til å skrike ut.

HI, spør på en hyggelig måte hva lyden er, så slipper du i hvert fall å irritere deg om dette kun er noe midlertidig.

Skrevet

Det kan være for at det har stått tomt så lenge at rørene bråker og durer, ta med deg en kake over og ønsker de velkommen og når dere er kommet i prat så kan du nevne lyden.

Skrevet

Kanskje ikke det samme,men da boblebadekaret vårt hadde stått ubrukt,brukte vi noen kvelder for å rense det. Bråka noe forferdelig.Hvor lenge har det pågått? Håper det er bare at de vil få i gang bassenget.

Anonymous poster hash: 5839e...b1c

Skrevet

Det durte hele natten og det durer enda, men ser de driver og styrer med noe så jeg gir det litt tid og ser om lyden forsvinner 😀 nabohuset har både tennisbane og basseng, men siden det ikke har blitt brukt mens vi har bodd her har jeg ikke tenkt over bråk 😂😂😂 finner enda tennisball under alle busker i hagen min da, praktisk når jeg skal tørke dyndyner og ikke finner tørketrommelballene 😂😂😂

Skrevet

Huff, den er lei :( skjønner deg godt! Jeg tror jeg hadde ventet med å si noe, og virkelig håpet på at det bare var noe de satte på av og til... De klargjør kanskje bare bassenget om det har stått tomt lenge..? Om den fortsetter og svive, hadde jeg kanskje nevnt det i en bisetning, om det er meningen at den skal bråke så mye eller noe i den duren..

Vær glad de ikke har tennisbane i tillegg!! Det har naboen vår, og de spiller til sene kvelden. Jeg holder på å klikke av den "poppe" lyden av ballen.. Kveld etter kveld etter kveld... :( Jeg er så feig at jeg tørr heller ikke si ifra, har ikke lyst på dårlig nabovennskap..

De har faktisk tennisbane og 😂😂😂 håper ikke de er aktive tennisspillere 😨

Skrevet

De har faktisk tennisbane og håper ikke de er aktive tennisspillere Anonymous poster hash: edba4...e39

Å herlig land Tennisbane også.. Hehe. Nei, får håpe de ikke bruker den hver dag :P

Håper det gir seg med vifta HI. Forhåpentligvis så blir de lei duringen selv og får en ordning på det. Ellers synes jeg det var en god ide å ta de godt imot og få et godt naboforhold med dem. Og heller ta det opp litt forsiktig en dag dere har en smalltalk om det fortsetter å støye veldig.

Skrevet

Hvor i all verden bor du?

Skrevet

Hvor i all verden bor du?

Av alle steder i verden bør jeg i et lite byggefelt på sørlandet 😂😂

De som eide nabohuset (mannen i huset) fant opp en greie og tjente mange millioner på det. De hadde store ambisjoner for barnas idrettsprestasjoner og bygde derfor treningsstudio med motstrøms svømmebasseng og tennisbane (var visst det ungene ville men der er ingen bane her i denne lille byen, så da kjøpte de halve tomta til de som bor bak dem og bygde sin egen)

Meget spesielt hus 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...