Gå til innhold

Svar helt ærlig på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer aldri til å skje med meg (med mindre jeg får en sykdom), han sier han fortsatt hadde likt meg som person, men at det er vanskelig å svare på. Han er overvektig, og jeg hadde nok slitt med årsakene til at man legger på seg 20 kilo. Jeg synes ikke usunnhet er sexy. Men, enn så lenge tenner jeg på ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, spurte han nå, han hadde likt meg 62% sier han, for det er det jeg i utgangspunktet er om en hadde tatt bort igjen de 20kg 😂 han hadde likt meg, men ikke de 20 kiloene sier han, haha! Får passe vekta da :P

Anonymous poster hash: ca851...b26

Skrevet

Har vært alt fra 55 til 90 kg. Mannen har alltid fått meg til å føle meg attraktiv. Han har tent på meg uansett. Kan nesten ikke røre ved meg uten å få lyst. Men jeg tror innerst inne at han foretrekker meg rundt 60 kg.

Han har også vært litt jojo på vekta, og må innrømme at jeg synes han er flottere ved 76 kg enn 96. Men jeg elsker ham uansett og så lenge vekta hans ikke blir sykelig, så er den ikke så viktig ;)

Anonymous poster hash: a4776...8ef

Skrevet

Jeg hadde bare vært noen kilo unna normalvektig, så det tror jeg ikke hadde plaget ham nevneverdig. Det hadde nok plaget meg langt mer.

Skrevet

Det gjør jeg nå, og han sier han ikke merker noe særlig forskjell. Han tenner på meg, det er helt sikkert, så jeg er ikke i tvil om at han mener det. Men jeg vil gjerne ned i vekt selv da.

Anonymous poster hash: 99d33...f34

Skrevet

Jeg la på meg 25 kilo etter at jeg ble sammen mannen min. Han elsket meg like høyt for det. Men jeg har tatt i ett tak og gåttt ned igjen de kiloene. Skal sies at jeg har vært igjennom 3 svangerskap i løpet av den tiden.

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var flott om mannen veide 20 kg mer. Jeg er ærlig, og synes at tykke mennesker, er mindre pent. 

Det ser usunt ut.

Anonymous poster hash: 9e663...60d
Skrevet

Ja, det har skjedd her. Ganske eksakt 20 kg på begge. Men vi har vært sammen lenge, og han var veldig tynn når vi møttes. Så han er bare mer trent og nå - mens jeg har blitt tjukk..

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var flott om mannen veide 20 kg mer. Jeg er ærlig, og synes at tykke mennesker, er mindre pent.

Det ser usunt ut.

Anonymous poster hash: 9e663...60d

Men er det bare utseendet som gjør at du elsker mannen din? Hva om det skjedde noe annet som gjorde ham mindre attraktiv? Arr, hårtap, bart, felleskjøpetcaps? Ville du ikke elsket ham lenger? Det var det spørsmålet gjaldt, ikke om det er pent med 20 kilo overvekt. Det tror jeg mange er enig i at det ikke er.

Anonymous poster hash: c437b...4fe

Skrevet

Jeg er ca 20 kilo tyngre enn da jeg traff mannen min. Jeg var tynn og hadde ikke vondt av noen kilo mer, men 20 trengte jeg ikke. Nå skal det sies at jeg er heldig med plasseringen av ballasten og jeg trener en god del så det er ikke 20 kg flesk.

Mannen elsker formene mine og protesterer høylytt hvis jeg antyder slanking (han er motstander av slankekurer som går på lavt kaloriinntak). Vi spiser sunt og trener relativt mye styrke så jeg kunne ikke gått ned til 55 kg igjen uten å miste ganske mye muskelmasse.

Mannen har også gått opp nesten 20 kg i løpet av våre 20 år sammen. Fra ekstremt veltrente 92kg til 110 kg med synlige magemuskler. Jeg har ingenting imot hans vektøkning da han har gått fra å være en "hunk" til å bli mer "okse"😂. Det kler en mann i 40 årene synes jeg.

Hvis han derimot hadde gått opp 20 kg med flesk og fått stor mage hadde jeg nok ikke vært like fornøyd, men følelsene for selve mannen hadde vært de samme.

Anonymous poster hash: b2d5d...63c

Skrevet

Men er det bare utseendet som gjør at du elsker mannen din? Hva om det skjedde noe annet som gjorde ham mindre attraktiv? Arr, hårtap, bart, felleskjøpetcaps? Ville du ikke elsket ham lenger? Det var det spørsmålet gjaldt, ikke om det er pent med 20 kilo overvekt. Det tror jeg mange er enig i at det ikke er.

Anonymous poster hash: c437b...4fe

Spørsmålet var hvordan vi ville forholde oss til det. Mitt personlige svar, er at 20kg overvekt ville være mindre attraktivt.

Overhodet ikke noe jeg trenger å forsvare.

Og det er forskjell på å miste en arm i en ulykke, og gi faen i egen helse.

Anonymous poster hash: a3ef1...1a6

Skrevet

Ja, vi har lagt godt på oss begge to og elsker hverandre fortsatt 😀 Er ganske nyforlovet faktisk, etter 13 år sammen

Skrevet

Jeg var 65 kg da jeg møtte samboer, og veide 80 kg som høygravid. Så fødte jeg for noen dager siden. Har ikke veid meg etterpå, men baby og fostervann osv veide jo litt da, så jeg veier nok ikke 80 kg nå. Samboer liker meg ikke mindre nå enn før, men hadde jeg lagt på meg 20 kg fett så hadde han nok bedt meg skjerpe meg, med god grunn.

Anonymous poster hash: 20012...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...