Gå til innhold

Hvordan gå videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i seks år hatt et av og på forhold til en mann. De første årene var jeg stupforelska, og etter hvert som han oppførte seg mer og mer dårlig mot meg ble jeg sakte forvandlet til en dørmatte. Prøvde å kutte, men har bare vært så lettvint å gå tilbake til noe som var velkjent. Og alltid var han jo en drømmefyr for å få meg tilbake. Nå har jeg endelig kuttet, men vi jobber sammen så jeg må oppføre meg sivilisert rundt han og blir stadig påminnet om at han finnes.

Og jeg vet så inderlig godt at han er en dritt og jeg fortjener så uendelig mye bedre. Men allikevel så har jeg en sånn ekkel klump i magen av å tenke på at han går videre, får seg kjæreste etc.

Noen som har råd til hvordan jeg kan gå videre og slutte å tenke på han?

Anonymous poster hash: 1307f...d18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv så godt du kan å tenka på at det å Vera involvert i han stenger for muligheten til å møta mannen i ditt liv.

Kanskje bytta jobb/få ein ny start?

Begynne med nettdating? Har erfaring med nettdating sjølv etter å ha blitt pressa til det av ei venninne Då eg sjølv ikkje kom vidare etter et brudd med ein. Eg endte faktisk opp med å gifta meg med ein eg traff på nettet. Men om du ikkje forelsker deg av nettdating så får du iallefall truleg ein "aha-opplevelse" ift dette med at verden faktisk er full av menn. Eksen din er faktisk ikkje den einaste som Finns der ute. Og prosessene ein går gjennom under datingrunder kan spela ei veldig fin rolle ift å læra om seg sjølv, utvikla seg sjølv.

Masse masse lykke til. Du fortener ein god mann som kan Vera din beste venn🖒

Anonymous poster hash: f694e...049

Skrevet

Nr. to sier mye bra du kan teste ut, HI.

Jeg ville begynt å se meg om etter en ny jobb for å gi meg selv en ny sjanse. Søk jobber, du trenger jo ikke ta dem om de ikke gir deg positive muligheter.

Ellers er det lurt å minne deg selv på alle grunnene til at du IKKE ønsker et forhold til ham igjen.

Om du tenker på at han går videre, minn deg selv på hvorfor det ikke fungerer med dere og at det at han finner en ny faktisk er en god ting, for da vil han heller ikke prøve å sjarmere deg tilbake. Så om han finner en annen, prøv å se på det som en gave - du blir fri. Men mest av alt må du jobbe for å sette deg selv fri fra ham.

Gjør andre ting, møt andre menn, hver gang du føler deg svak for ham så går du gjennom hele lista med negative ting som gjør at du aldri har lyst å bli sammen med ham igjen.

Anonymous poster hash: 68960...0cb
Skrevet

HI her. Tusen takk for veldig fine råd! Etter så mye drama og kjærlighetssorg er det nok av negative ting å huske for å ikke slippe han inn i livet mitt igjen. Hadde nok vært best om vi ikke jobbet sammen lengre også, da hadde jeg sluppet å bli minnet på han hele tiden!

Anonymous poster hash: 1307f...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...