Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg blir sprø. Har en på snart to år som vi må lære å sove i egen seng, men fy aøfen for et spetakkel. Han er rasende over at vi ikke ligger med ham, og hyler som en stukken gris. Han har sovnet i senga før, men faren synes det er så lett å bare hente ham inn til oss på natta hvis han våkner.. det gir meg elendig søvn, så nå har jeg sagt at nok er nok. Jeg tenkte å begynne mend å sitte på sengekanten første nettene men uten å gi oppmerksomhet, og så bevege med sakte ut av rommet. Er det en god plan? Anonymous poster hash: af0d7...135
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Det gjorde vi med første, først lå vi med han i senga, deretter på stol bed siden sv som vi etter hvert flytta ut på gangen. Legging tok flere timer, holdt på sånn til han var 3,5 og lillebroren flytta inn på rommet. Da gikk det seg til. Slipper heldigvis å holde på sånn med lillebror. Synes det var en utrolig slitsom tid med legging og søvn med første.. Nå har de hverandre der inne og da blir det noe helt annet. Lykke til! Anonymous poster hash: a3a3f...ffd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har nettopp vært på biblioteket og funnet boken sove uten gråt. Har så vidt begynt å lese, men har hørt mye skryt om den. Kanskje noe for deg også? Anonymous poster hash: 5899d...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå