Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Er du fornøyd med kroppen din og hvor høy er du? Anonymous poster hash: aeeae...089
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Ca 48-49 altså. Så et slingringsmonn på 1000 gram. Beklager, jeg veier 49,1. Du får oppsøke noen pro ana steder. Anonymous poster hash: 592bb...9da
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Jeg veier ikke det nå, men veide 47 kg før jeg fikk barn. Fikk ikke vektet opp uansett hva jeg gjorde. Jeg er 159 høy. Og nei, jeg var ikke fornøyd. Spesielt siden 3-4 kg var pupper (naturlige). Folk kommenterte vekten min til stadighet, trodde jeg hadde spiseforstyrrelser og ga med råd om kosthold og sunnhet, presset meg til å spise osv. Rent utseendemessig var det heller ikke veldig pent. Jeg så ut som en skjelett med silikonpupper. Jeg gjemte meg i store klær, for vanlige klær passet ikke og puppene syntes uansett hva jeg gjorde. Gikk jeg i vanlige klær antok folk at jeg var dum som et brød, og folk trodde alltid jeg var ungdomsskoleelev. Det plaget meg fordi jeg er høyt utdannet i et yrke man må sette seg i respekt. Den respekten fikk jeg ikke, og jeg tror det var basert på utseendet. I dag veier jeg 58 kilo og har fjernet 2,3 kilo med pupper, og er veldig fornøyd. Folk tror fremdeles jeg er 20 år på tross over at jeg er langt over 30, men det lever jeg fint med. Jeg må fremdeles passe på hvordan jeg kler meg i fht jobb for å bli tatt seriøst nok (lederstilling) og er i mange møter med høyt respekterte mennesker. Jeg vil aldri gå tilbake til å veie under 50 kilo! Anonymous poster hash: 2201e...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå