Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Nei, har ikke hørt at det skal være noen slik markering heller.  Skjønner ikke helt hvorfor vi skal dvele ved sorgen over noe som skjedde for 5 år siden. Ja, det var helt grusomt og skjønner at familie, venner og andre berørte føler for å minne de drepte, men for meg er utøya like forferdelig som alle andre massedrap, som 11 sept, beslan, Irak, Syria osv  Anonymous poster hash: 48a4d...599
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Nei  Anonymous poster hash: 2b18e...5fd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Nei, spekulerer på om jeg skal eller ikke skal feire bursdagen min  Anonymous poster hash: 70ce5...446
Hjertefru Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 Skal vel ikke delta, men har jo i bakhodet at for mange landsmenn er dette en dag da livet forandret seg for alltid. Glemmer aldri kjøreturen hjem fra ferie,opp E6 med alle flaggene på halv stang og vi møtte flere bårebiler. Tankene gikk til de ungene menneskene de mest trolig skulle hente hjem og familiene deres. Var et par dager etter tragedien dette. Sender en klem til de som ble berørt på det grusomste denne svarte dagen.
Ileus Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 Skal ikke delta på noen minnesmarkering, men kommer til å ha det i tankene hele dagen. Har vært på Utøya mange ganger før terroren inntraff både med og uten barn, flere jeg kjenner var der for 5 år siden. Det gjør fortsatt like vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå