Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 To rugsprø og en aktivia youghurt til frokost. En sukkerfri energidrikk før trening (en time kondisjon). 1,5 vaffel med brunost til lunsj. En porsjon laksewok. Forsynte meg med litt to ganger.. Litt risgrøtrester. Og nå en skive med hvitost? Er dette helt fælt?! Drikke: svart kaffe, et halvt glass lettmelk og er par glass sukkerfri saft. Vann til trening.. Syklet i ca 40 min også.. Så har trent 1 t og 40 min, har forbrent ca 600 kcal på trening idag, men bør Ta en runde i kveld med litt mer trim og skjerpe meg til i morgen? Bør vel mye mulig laste ned Lifesum igjen.. Anonymous poster hash: 1584f...ef8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 To rugsprø og en aktivia youghurt til frokost. En sukkerfri energidrikk før trening (en time kondisjon). 1,5 vaffel med brunost til lunsj. En porsjon laksewok. Forsynte meg med litt to ganger.. Litt risgrøtrester. Og nå en skive med hvitost? Er dette helt fælt?! Drikke: svart kaffe, et halvt glass lettmelk og er par glass sukkerfri saft. Vann til trening.. Syklet i ca 40 min også.. Så har trent 1 t og 40 min, har forbrent ca 600 kcal på trening idag, men bør Ta en runde i kveld med litt mer trim og skjerpe meg til i morgen? Bør vel mye mulig laste ned Lifesum igjen.. Anonymous poster hash: 1584f...ef8 Tvert om vil jeg være ganske sikker på at du har spist for lite. Da får du ikke optimal restitusjon etter trening og du får heller ikke optimalt vekttap. Anonymous poster hash: c6c1c...68a
TPK Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Det er IKKE normalt og skal ikke være nødvendig å trene tre ganger om dagen! Har du et veldig anstrengt forhold til mat/trening/vekt? Vanskelig å si med de enhetene du oppgir, men jeg vil tippe du har spist 1000-1500 kcal i dag. Det er ALT for lite med så mye trening! Hvor lenge har du holdt på sånn? Hvor mye har du gått ned? Det er bedre å bruke litt tid på å gå ned enn å sulte seg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 Du trener for mye og spiser for lite Anonymous poster hash: 61d40...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå