Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Fordi mormor ble utslitt av å være på ferie med oss og våre tre små barn utrolig kjedelig å komme hjem tidligere enn planlagt, men hun var virkelig helt utkjørt! Hun gikk bare rundt å var sur og utålmodig konstant til slutt. Jeg og mannen er jo vant til dette kjøret med tre små tette, men ser jo nå hvor kaotisk og stressende livet vårt egentlig er. Fra nå av får vi feriere alene med barna. Kjedelig å få ferien avbrudt pga dette! Klarer dere med små barn å feriere med andre eller drar dere alene på ferie? Anonymous poster hash: 6cb85...611
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Hæ? Måtte dere ALLE dra hjem? Ho får dra hjem alene,sett ho på en buss,kjøp et ekstra telt,bestill et ekstra hotellrom. Anonymous poster hash: c635c...881
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Vi har kun feriert alene, et barn på 3 år. Men vi har snakket om å feriere med mine foreldre og bror med familie neste år. Leie.hus i Danmark. Men vi er veldig enig om at 1 uke er nok. Og alle kjører sine egne.biler, slik at man som kjernefamilien kan dra på utflukt sammen og fortsette ferien etter leid hus. Anonymous poster hash: cc678...05d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Kunne aldri falt oss inn å dra på ferie sammen med andre da barna var små. Vi kunne besøke familie en helg, men ikke mer. Anonymous poster hash: 0f6c8...f5a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 Hæ? Måtte dere ALLE dra hjem? Ho får dra hjem alene,sett ho på en buss,kjøp et ekstra telt,bestill et ekstra hotellrom. Anonymous poster hash: c635c...881 Ja, vi måtte og dra fordi vi måtte kjøre to biler og da måtte hun ta med vognene våre pga all bagasjen. :/ ellers hadde jeg sendt hun hjem alene! Mest kjedelig for barna som koste seg der, men det gikk virkelig ikke. Anonymous poster hash: 6cb85...611
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 Hjelpes! Hvor var dere da? Kunne dere ikke fikset det på annen måte så mormor fikk litt alenetid bare? Eget rom hadde hun vel? Hun kunne tatt noen utflukter alene? Hun høres hjelpeløs ut. Anonymous poster hash: 89dd0...7dc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 Hjelpes! Hvor var dere da? Kunne dere ikke fikset det på annen måte så mormor fikk litt alenetid bare? Eget rom hadde hun vel? Hun kunne tatt noen utflukter alene? Hun høres hjelpeløs ut. Anonymous poster hash: 89dd0...7dc Vi var på en liten hytte i Norge, ikke mye annet å gjøre der enn å være sammen bare vi og bade, gå turer. Da har vi i hvertfall lært at dette gjør vi aldri igjen! Anonymous poster hash: 6cb85...611
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 Kan for så vidt sjønne det. 3 hylende og skrikende barn på ei lita hytte med 3 voksne.. Grøsse. Hadde ikke taklet det jeg heller. Viktig å ha egne boenheter når er ferierer sammen. Vi har vært på ferie sammen med besteforeldre, men vi har da leid egne leiligheter. Vi har bare hatt ett barn da, men vi blir nå snart en til. Men blir ikke tette, så eldste klarer å ikkebråke så mye da. Anonymous poster hash: 2db02...05a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 Jeg forstår at dette var kjipt for dere alle, jeg vil aldri tro at bestemoren ønsket dette utfallet noe mer enn dere. Jeg vil tro hun sitter med dårlig samvittighet og er lei seg for at det ble som det ble. Jeg kan forstå dere også, selvfølgelig er det dumt når det blir sånn. Dere har alle lært til neste gang, det er det positive her. Jeg håper dere ikke viser misnøye overfor bestemor, jeg håper dere klarer å tenke at hun er eldre og vandt med et helt annet tempo og en annen hverdag enn det dere er. Å bli gammel og orke mindre kan være utrolig sårt for mange, viktig å respektere at vi alle er forskjellige med forskjellige bagasje. Håper dere får noen fine dager hjemme Anonymous poster hash: 68446...955
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #10 Skrevet 21. juli 2016 Mormor og morfar (som begge er gamle og med sviktende helse) har passet våre tre små i én uke i sommer. De blir også litt slitne, men de strekker seg langt for familien. Anonymous poster hash: b744a...449
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #11 Skrevet 21. juli 2016 Mormor og morfar (som begge er gamle og med sviktende helse) har passet våre tre små i én uke i sommer. De blir også litt slitne, men de strekker seg langt for familien. Anonymous poster hash: b744a...449 Akkurat ja... Anonymous poster hash: cd333...e64
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #12 Skrevet 21. juli 2016 Selvfølgelig er det slitsomt for en enslig eldre å være på ferie med en småbarnsfamilie med 3 små barn! Jeg søkene at det er sårt, men dette fremstår som litt klønete planlagt fra begge sider. Å være sammen 24/7 på en liten hytte uten andre aktiviteter enn tur og bading virker veldig tett. Vinhar selv 3 tette. Og vi har feriert med besteforeldre da ungenes var små. Men vi har attid passet på å ha egne boenheter, ha muligheter til p dele oss og gjøre egne aktiviteter, muligheter for p trekke seg tilbake formå hvile etc. Det ER slitsom å være sammen med noen hele tiden..... Anonymous poster hash: 98c51...ae2
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 Vi har fire tette, 7,5 år mellom yngste og eldste. Vi har alltid feriert alene, aldri hatt med noen, og det går da helt fint det. Vi leier som regel hus/hytte med tre soverom. Et rom til oss voksne og to barn på hvert av de andre. Anonymous poster hash: bb769...e39
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #14 Skrevet 21. juli 2016 Selvfølgelig er det slitsomt for en enslig eldre å være på ferie med en småbarnsfamilie med 3 små barn! Jeg søkene at det er sårt, men dette fremstår som litt klønete planlagt fra begge sider. Å være sammen 24/7 på en liten hytte uten andre aktiviteter enn tur og bading virker veldig tett. Vinhar selv 3 tette. Og vi har feriert med besteforeldre da ungenes var små. Men vi har attid passet på å ha egne boenheter, ha muligheter til p dele oss og gjøre egne aktiviteter, muligheter for p trekke seg tilbake formå hvile etc. Det ER slitsom å være sammen med noen hele tiden.....Anonymous poster hash: 98c51...ae2 Forøvrig har vi feriert flere ganger med andre barnefamilier. Men også da har vi passet på å bo hver for oss og teit men noen som har samme "rytme" som oss! Anonymous poster hash: 98c51...ae2
*Smiley* Skrevet 21. juli 2016 #15 Skrevet 21. juli 2016 Da er dere en erfaring rikere. Håper dere har like fint vær som her , slik at dere kan kose dere med bading og turer i hjemområdet i stedet. God sommer videre:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #16 Skrevet 21. juli 2016 Ikke akkurat årets bestemor, dette. Men man veit jo ofte på forhånd hva slags mor en har. Forøvrig; hadde aldri reist på en slik tur med mine foreldre og svigerforeldre. De hadde aldri i verden furta seg hjem, og de hadde kost seg med barnebarna, men de hadde nok vært utslitte når de kom hjem. De fortjener å bli uthvilt i ferien. Anonymous poster hash: f6c7d...3db
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #17 Skrevet 21. juli 2016 Hvor lenge ble dere, og hvor lenge skulle dere vært da? Anonymous poster hash: 0ebe6...bcb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #18 Skrevet 22. juli 2016 Ja, vi måtte og dra fordi vi måtte kjøre to biler og da måtte hun ta med vognene våre pga all bagasjen. :/ ellers hadde jeg sendt hun hjem alene! Mest kjedelig for barna som koste seg der, men det gikk virkelig ikke. Anonymous poster hash: 6cb85...611 Aha 💛 men da har dere prøvd det 😊 også blir farmor hjemme neste gang 😊 Anonymous poster hash: c635c...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå