Gå til innhold

Er det frekt å klippe plenen til naboen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen vår som er en relativt nyskilt mann i 40 årene klipper aldri plenen sin.

Vært naboer i 3 somre.

Den er helt overgrodd.

Nå er naboen på ferie. Og jeg vurderer seriøst å klippe plenen Hannes da den irriterer vettet av meg.

Anonymous poster hash: f587f...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Hadde blitt glad om du var naboen min og klipte for meg, vi har også skyhøyt gress 😫

Anonymous poster hash: 3e8f1...e56

Skrevet

Haha! Hadde blitt glad om du var naboen min og klipte for meg, vi har også skyhøyt gress 😫

Anonymous poster hash: 3e8f1...e56

Her er både villblomster og strå som er nesten høyere en vår datter på 5. 😁

Kanskje jeg bare skal gjøre det.

Skrevet

Tja.. Jeg kunne nok tilbydd meg, men ikke bare gjort det. Det kan være sykdom eller depresjon eller annet som ligger bak, så kanskje han blir veldig glad for tilbudet.

Anonymous poster hash: 9e0ce...7f8

Skrevet

Tja.. Jeg kunne nok tilbydd meg, men ikke bare gjort det. Det kan være sykdom eller depresjon eller annet som ligger bak, så kanskje han blir veldig glad for tilbudet.

Anonymous poster hash: 9e0ce...7f8

Hvem som vet. Han virker meget glad. Veldig opptatt med hobbyer og festing med kompiser.

Tror det er mer latskap til vedlikehold av hage. Jeg er i hvertfall lei av å se den overgrodde plenen.

Hi

Skrevet

Her er både villblomster og strå som er nesten høyere en vår datter på 5.

Kanskje jeg bare skal gjøre det.

Kanskje han sparer. :P

Anonymous poster hash: 1ed66...671

Skrevet

Jeg ville blitt forbanna om du klipte min plen uten å ha spurt først. Du har ingenting i min hage å gjøre. Hadde du spurt ville jeg nok gitt deg tillatelse.

Anonymous poster hash: 3fe5a...1c3

Skrevet

Jeg hadde blitt så brydd,flau og lei meg hvis du bare gjorde det mens jeg var vekk 😕 Jan du ikke ringe på å spørre,når han komme hjem? Spør i en blid tone.si at du har tid og at du gjerne Jan hjelpe han med det 😊IKKE si at du irriterer deg over hagen hans..du aner ikke hva han evnt.sliter med

Anonymous poster hash: 78e61...db8

Skrevet

Du må virkelig ha lite å tenke på da naboens plen irriterer deg...! Les en bok, les en avis, utvid boblen din og berik ditt indre liv så du hever deg over den slags småtteri og bagateller.

Anonymous poster hash: 7996b...faf

Skrevet

Hadde en diskusjon med mannen forleden ang pokemon go. Han påstod da at det er straffbart (bot/fengsel) å gå inn i andres hage. Så jeg ville ikke gjort det. Har dessuten nok med å feie for egen dør ;)

Skrevet

Og hva hvis naboen liker hagen sin som den er? Det er ikke slik at du kan bestemme hvordan Hagen til naboen ser ut!

Anonymous poster hash: c8fa8...0e6

Skrevet

Kanskje biolog som ønsker naturhage for humler og bier osv.?

Jeg ville blitt både brydd og irritert om noen gikk inn i min hage slik. Synes du heller skal spørre på en fin måte, om han ønsker naturtomt eller om det hadde vært greit om du klippet der?

Når så høyt er det vel litt jobb, da, må man ikke kanskje bruke ljå eller noe først?

Anonymous poster hash: a271a...688

Skrevet

Selvsagt er det frekt. Jeg irriterer meg også over naboens tomt, men jeg tenker da å bygge nytt gjerde som skjermer bedre for innsyn. At jeg kan gjøre tiltak på vedkommendes tomt har liksom aldri slått meg som alternativ.

Skrevet

Hadde en diskusjon med mannen forleden ang pokemon go. Han påstod da at det er straffbart (bot/fengsel) å gå inn i andres hage. Så jeg ville ikke gjort det. Har dessuten nok med å feie for egen dør ;)

Jeg leste dette i avisa. Man kan få fengsel i inntil to år for å gå inn i andres hage.

Skrevet

Klipper du plenen min så klipper jeg datteren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...