Gå til innhold

For en elendig sommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmesommer er drittkjedelig, men sånn er det når vi har ferie hver for oss. Været har vært dritt, men idag er det fint. Ungene får omtrent hele sommern fri da.. Er så lei av samboeren at jeg blir gal. ALT han gjør er feil og galt og jeg irriterer meg over alt. Er nok en kjerring, men greier ikke være happy når alt føles dritt. Har trent regelmessig i to uker og tenkte kanskje det ville hjelpe på humøret, men nei da.. Tar ferie neste helg selv, gleder meg til enda to uker med ren kjedsomhet. Ingen spenning eller glede, ingenting. Spyr det ut her, takk :)

Anonymous poster hash: 6c9fb...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj ...

Dette høres veldig slitsomt ut. Jeg tror det er litt uvanlig å ha så mye å utsette på samboeren din. Som regel velger vi å bo sammen med noen fordi vi opplever det som meningsfullt å være sammen med dem. Det er flott at barna har fri i hele sommer. Supert at du også har fått egentid med trening :)

Det er kjedelig når værgudene ikke spiller på lag, men "Staycation" eller hjemmeferie er faktisk litt i vinden igjen.

Gjør hyggelige saker i weekenden: dra på turer i nærmiljøet, vær turister i egen by, lag hjemmelaget is, inviter venner, grill på terrassen og spis innendørs hvis det er for vått/kaldt ...

Forsøk å se litt nærmere på hva du liker med samboeren din ... hva var det du falt for hos ham? Er han virkelig så håpløs?

Kan dere låne bort barna til venner eller besteforeldre en kveld slik at dere kan gjøre noe romantisk? Middag ute? Piknik på stuegulvet med jordbær og vin? Sex i sofaen?

Det finnes flere knep for å få feriefølelse på jobb:

- ta lunchen ute i parken.

- bytt ut kaffe/te med iste eller juice m/isbiter og sugerør, vann med agurk/lime/jordbærskiver/urter ...

- kle deg i en fin sommerkjole

- sett en blomst i håret

- finn frem spillelister på Spotify med gamle sommerhits og hør på dem mens du jobber

- spis is i lunchen

- lakk tåneglene, pynt med fotlenke/tåring/gulltatoveringer, vipp av deg skoene under pulten og nyt synet av av de sommerlekre føttene dine mellom slagene

- gå ut med venner etter jobb for en drink eller to

- få mannen og barna til å plukke deg opp på jobb og dra et morsomt sted.

Hvis intet annet nytter: onaner i dusjen morgen og kveld - bruk hånddusjen.

Lykke til :)

Skrevet

Hvorfor gidder du gå rundt å kjede deg? Gjør heller de tingene du liker. Les bøker, plukk bær, inviter venner, flett en blomsterkrans, dra på stranda med ungene osv.

Anonymous poster hash: 67e8c...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...