Gå til innhold

Kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere og barna nå som det er ferie tider? Synes alle reiser bort og har det gøy. Mens jeg ikke har råd til å gjøre noen ting...:(

Anonymous poster hash: faa3f...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som er hjemme også 😆 gå en tur på en ny lekeplass? Ta med mat og spisevegring i parken?

Anonymous poster hash: 16f57...20c

Skrevet

Det er mange som er hjemme også 😆 gå en tur på en ny lekeplass? Ta med mat og spisevegring i parken?

Og spis i parken

Skrevet

Plukke blåbær og lage syltetøy

Sykkeltur, ta med matpakke og drikke

Gå på tur i skogen

Leke på stranden hvis det er strand i nærheten

Mate endene

Leke på lekeplasser som dere ikke har vært på før

Sove i telt, sove ute på altanen/terrassen

Anonymous poster hash: 0a98f...9d3

Skrevet

Nå er vi på hytta da, men vi gjør i grunn det samme her som hjemme. Baker, maler, spiller spill eller går tur med regntøy om det et dårlig vær. Ser kanskje en film.

Er det fint vær er vi ute, ungen er fornøyd med en bøtte, noen visper og litt vann. Tar en tur til en seter og kjøper vafler, ser på noen dyr, vasser i vannet, plukker kongler, spiser bær, lager syltetøy, går korte turer med matpakke. Her er det ikke megahøyt organiseringsnivå, det er ferie for mor også☺️

Skrevet

Takk for forslag, men mine barn er litt for store til de aktivitetene som har blitt nevnt:( hadde de fortsatt vært småbarn så er det ikke noe problem... De er jo stort sett flinke å aktivisere seg selv, men noen ganger skulle jeg ønske at vi kan gjøre noen ting sammen. Gå turer har vi gjort mye av...

Anonymous poster hash: faa3f...be9

Skrevet

Plukk blåbær

Fang pokemon

Dra på stranda

Rydd garasjen

Bygg en hytte

Sykle til museum i nærområdet

Bak brød

Anonymous poster hash: 2e2f9...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...