Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har vært veldig syk dette svangerskapet med hyperemesis. Har allikevel klart å holde humøret oppe. Jeg er bedre nå, men har en sånn ulmende uvel- følelse hele dagen. Som om jeg er trist hele tiden, som om jeg har gjort noe galt. Jeg blir fort irritert over småting. Liker ikke å stå opp om morgenen. Vil bare sove. Ikke så interessert eller føler jeg har nok energi til å være sosial. Noen som har hatt det lignende? Jeg er redd for å utvikle depresjon. Tenker forresten også veldig negativt ang fødselen. Tenker jeg ikke klarer, noe går galt Osv. Vil bare glede meg de siste 4 ukene, men alt kjennes tungt Anonymous poster hash: 748ac...911
Mammatassar Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Høres jo ut som du selv vet kuren. Snu den negative tankegangen. Og ikke rart om du er energiløs m et slikt svangerskap. Skal se alt blir mye bedre etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Hei! Ja, jeg kjenner meg igjen. Veldig vanlig å bli asosial og litt deppa på slutten av svangerskapet. Mye hormoner i omløp Anonymous poster hash: 97a7a...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå