Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Eller er det en myte? Anonymous poster hash: 7d1b4...986
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Maaaange år siden jeg hørte det sist. Hvorfor lurer du?vurderer du å flytte hit?eller bor du her? Anonymous poster hash: 4b129...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Merket ikke noe til det de årene jeg gikk der på skole. Syns heller at her jeg bor nå er "harry", om du skal kalle noe det. Anonymous poster hash: dd41a...513
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Indre Østfold har vel sine harry sider. Bor i Akershus, og elsker østfoldskysten! Anonymous poster hash: 932da...3d3
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 Jeg er oppvokst i en by nær Oslo, litt fisefine folk der hvis man kan kalle det det. Her lenger sør i Østfold,er folka i denne byen som er større ,sååå mye mere vennlige,joviale og sammensveiset. Jeg kan ikke gå ut døra eller på butikken før jeg blir stående å skravle lenge 😅folk tar kontakt her!kanskje det er harry? Jeg elsker denne byen! Anonymous poster hash: 4b129...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 Denne sommeren fikk jeg virkelig øynene opp for Østfold! Jeg kommer fra en forstad utenfor Oslo og her hilser man ikke på naboen. I år ferierte vi i Østfold, og jeg ble helt imponert over hvor åpne og hyggelige folk var der! Ukjente mennesker hilste og stoppet og pratet med oss hver dag. Det var nytt for meg. Måtte virkelig ta meg selv i å komme ut fra mitt iskalde skjell, for dette var ikke jeg vant til. Langt fra harry i mine øyne i hvert fall selv om det er det inntrykket vi har hatt om Østfold fra før. Anonymous poster hash: 206bf...e10
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 En av få ting som kvalifiserer til å kalles Harry er selvforherligende tullinger som mener ditt og datt er Harry. Anonymous poster hash: 4eef2...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå