Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har hele livet bodd på Munkebekken. Rett ved grensa til Lørenskog kommune. Fantastisk sted med naturen rett utenfor vinduet. Hestestall, lekeplasser, grillesteder, idrettsparker og den herlige naturstien til Lutvannet. Nå er jeg voksen og har mine egne barn som går på skole her. Jeg kan ikke tenke meg et annet sted å bo med barna. Her er det fullgang med aktiviteter for barn. Koselige hyggelige naboer. Gode skoler og lærere. Hver Jul går vi rundt juletreet som er pyntet med lys ut i felleshagen. På halloween er det fullstemning og ganske så betryggende, vanligvis går barna i flokk og to/tre foreldre tar følge. Beboerne er ganske flinke til å pynte hagene sine og er hvert år forberedt på den spesielle dagen for de fleste barna. Barna storkoser seg og snakker om det flere dager i etterkant. På våren er det tydelig dugnadsdager. Alle kommer seg ut fra hulene sine og begynner å rydde bort søppel og pynte gatene og inngangspartier med blomster. Nå har mannen av all verdens ting tenkt seg til Grefsen med oss. Sant nok at vi kommer til å få oss hage og et mye større hus med plass til ekstra personer. Umiddelbar nærhet til byen/jobbene våres, og steforeldre som barna er utrolig glad i. Men likevel får jeg angst hver gang jeg tenker på å unnlate barna mine all gleden de kan få av å være her. Noen som bor/ vet noe om Grefsen. Hvordan har barna det? Har stedet noen likheter med Munkbekken/Karihaugen? Event. noen negative/positive sider? Utrolig takknemlig for svar!!! Anonymous poster hash: 22f86...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå